Mεγάλες αλλαγές στο Χάντμπολ!
SHARE:
Το Δ.Σ. της ΟΧΕ στην 12η συνεδρίαση του πήρε τις παρακάτω αποφάσεις:
Υλοποιούνται οι θέσεις του στρατηγικού σχεδιασμού, που αφορούν την επικοινωνία και το marketing όπως ψηφίστηκαν από την Γ.Σ. της ΟΧΕ τον Οκτώβριο και εντάσσονται αντίστοιχα στις προκηρύξεις των πρωταθλημάτων 2015-2016.
-Νέο λογότυπο της Ομοσπονδίας Χειροσφαιρίσεως Ελλάδος.
-Μετονομασία του πρωταθλήματος της Α1 Ανδρών σε Handball Premier και δημιουργία λογότυπου πρωταθλήματος με υποχρεωτική προβολή του εντός των γηπέδων: α) στις εμφανίσεις ομάδων και β) σε επιλεγμένα σημεία των γηπέδων που διεξάγονται οι αγώνες.
-Υποχρεωτική τελετή εισόδου και παρουσίαση ομάδων σε όλους τους αγώνες της Handball Premier και της Α1 Γυναικών πριν την έναρξή τους.
- Κάθε ομάδα της Handball Premier πρέπει να ορίσει υπεύθυνο Τύπου (η διοργανώτρια αρχή προτείνει να είναι μέλος του ΠΣΑΤ ή των Ενώσεων ΕΣΗΕΑ, ΕΣΗΕΜΘ, ΕΣΗΕΘΣΕΕ, ΕΣΗΕΠΗΝ, ΕΣΠΗΤ ) ο οποίος θα έχει άμεση επαφή με το γραφείο Τύπου της ΟΧΕ για καθημερινά ζητήματα προβολής του πρωταθλήματος.
-Υποχρεωτική ύπαρξη ιστοσελίδας για τις ομάδες της Handball Premier στην οποία θα υπάρχει το ροστερ, τα αποτελέσματα, ενώ θα αναρτώνται όλα τα δελτία Τύπου και νέα ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
-Ο εκπρόσωπος Τύπου του κάθε Σωματείου υπό την επίβλεψη του Παρατηρητή του αγώνα θα διοργανώνει μετά από κάθε ματς της Handball Premier συνέντευξη Τύπου με την παρουσία των προπονητών και αρχηγών (ή άλλων παικτών) των ομάδων. Σε περίπτωση μη παρουσίας Δημοσιογράφων ο υπεύθυνος Τύπου της γηπεδούχου ομάδας θα παίρνει δηλώσεις και θα τις αποστέλλει (το αργότερο μία ώρα μετά το τέλος) μαζί με φωτογραφίες και συνθέσεις στα ΜΜΕ και στο γραφείο Τύπου της ΟΧΕ.
-Σε όλα τα κλειστά γυμναστήρια όπου διεξάγονται αγώνες Handball Premier και Α1 Γυναικών υποχρεωτική παροχή ίντερνετ, καθώς και ειδικές θέσεις (τραπέζι, καρέκλες, ρεύμα) για τις ανάγκες των Δημοσιογράφων.
-Υποχρεωτικά ομοιόμορφη εμφάνιση στον πάγκο για τους Προπονητές και τον συνοδό στην Handball Premier και Α1 Γυναικών.
-Δημιουργία Επιτροπής ΜVP για την ψήφιση του κορυφαίου κάθε αγωνιστικής σε Άνδρες και Γυναίκες και θεσμοθέτηση επάθλου από χορηγό της ΟΧΕ και βράβευσης του στον επόμενο εντός έδρας αγώνα της ομάδας του.
-Σε περίπτωση μη τήρησης των παραπάνω υποχρεώσεων για τα Σωματεία για κάθε ενότητα θα οριστεί ένα συμβολικό πρόστιμο, ενώ όποιες ενότητες δεν αφορούν για φέτος την Α1 Γυναικών, θα ισχύσουν για τη σεζόν 2016-2017.
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ- ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
Οι κληρώσεις των πρωταθλημάτων θα διεξαχθούν στις 15 Ιουλίου 2015. Τα σωματεία που αγωνίζονται στις Εθνικές κατηγορίες υποχρεούνται να έχουν τμήματα Παμπαίδων Β', Μίνι (για Άνδρες) και Παγκορασίδες Β', Μίνι (για Γυναίκες).
Τα σωματεία που δεν θα μετάσχουν στις ανωτέρω ηλικιακές κατηγορίες τιμωρούνται με πρόστιμο 500 Ευρώ για Α1, 300 ευρώ για Α2 και 200 ευρώ για Β΄, τα οποία και θα χρησιμοποιηθούν για αναπτυξιακούς λόγους.
Καταληκτικές ημερομηνίες δηλώσεων συμμετοχής:
Για Handball Premier, Α1 Γυναικών, Α2 Ανδρών: 8 Ιουλίου 2015
Για Α2 Γυναικών, Β΄ Ανδρών και Κύπελλο: 1 Αυγούστου 2015
Handball Premier
Έναρξη πρωταθλήματος: 19-20 Σεπτεμβρίου 2015
Α' φάση: 22 αγωνιστικές (ένας προς όλους σε δύο γύρους)
Β΄ φάση: 1-6 και 7-12 με τους μισούς βαθμούς σε μονό γύρο (5 αγωνιστικές) με τον ακόλουθο κλειδάριθμο που δίνει πλεονέκτημα έδρας.
1η αγωνιστική: 6-1, 5-2, 3-4 και 12-7, 11-8, 9-10
2η αγωνιστική: 1-5, 2-4, 3-6 και 7-11, 8-10, 9-6
3η αγωνιστική: 1-4, 2-3, 5-6 και 7-10, 8-9, 11-6
4η αγωνιστική: 1-3, 2-6, 4-5 και 7-9, 8-12, 10-11
5η αγωνιστική: 1-2, 3-5, 4-6 και 7-8, 9-11, 10-12
Γ' φάση: Τελικός (1-2) σε δύο νίκες
Α1 Γυναικών
Έναρξη πρωταθλήματος: 11-12 Οκτωβρίου 2015
Α΄ φάση: 14 αγωνιστικές (ένας προς όλους σε 2 γύρους)
Β΄ φάση: 1-4 και 5-8 με τους μισούς βαθμούς σε δύο γύρους εντός-εκτός (6 αγωνιστικές) με τον ακόλουθο κλειδάριθμο
1η αγωνιστική: 2-3, 1-4
2η αγωνιστική: 1-2, 4-3
3η αγωνιστική: 3-1, 2-4
4η αγωνιστική: 3-2, 4-1
5η αγωνιστική: 2-1, 3-4
6η αγωνιστική: 1-3, 4-2
Γ΄ φάση: Τελικός 1-2 σε 2 νίκες
Λόγω της αύξησης του αριθμού των ομάδων την μεθεπομένη περίοδο (2016/17), από την Α1 Γυναικών θα υποβιβαστούν 2 ομάδες και από την Α2 θα ανέβουν 4.
Α2 Ανδρών
Έναρξη πρωταθλήματος: Μέσα Οκτωβρίου
Α' φάση: 18 αγωνιστικές (ένας προς όλους σε 2 γύρους)
Β΄ φάση*: 1-4 (σε κάθε όμιλο) με τους μισούς βαθμούς σε μονό γύρο με τον ακόλουθο κλειδάριθμο
1η αγωνιστική: 1-4, 2-3
2η αγωνιστική: 1-3, 2-4
3η αγωνιστική: 1-2, 3-4
*Σε περίπτωση διαφοράς μεγαλύτερης των 5 βαθμών μεταξύ των ομάδων 1-2 μετά την διαίρεση των βαθμών οι αγώνες δεν θα διεξάγονται.
Α2 Γυναικών: Σε ομίλους με γεωγραφικά κριτήρια. Θα οριστεί σύστημα μπαράζ ανόδου στην Α1. Σε περίπτωση άρνησης συμμετοχής σε αγώνες μπαράζ από σωματείο, συμμετοχή του επόμενου (2ου) στη βαθμολογία του ομίλου της ομάδας που παραιτείται.
Κύπελλο Ανδρών και Γυναικών
Τα F4 των Κυπέλλων θα διεξαχθούν στις παρακάτω ημερομηνίες:
13-14 Φεβρουαρίου 2016 Γυναίκες
26-27 Φεβρουαρίου 2016 Άνδρες
Στις κατηγορίες Α2 Γυναικών και Β' Ανδρών σε περίπτωση έγγραφης αποχώρησης από το πρωτ/μα ή επιβολής 2 μηδενισμών λόγω μη προσέλευσης, τα εν λόγω σωματεία προκειμένου να δηλώσουν ξανά συμμετοχή την περίοδο 2016-2017 θα πρέπει να καταβάλουν παράβολο ύψους 300€.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Αποφασίστηκε η τελική φάση (Final 6) του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Παίδων να διεξαχθεί στη Θεσσαλονίκη το διάστημα 1-5 Ιουλίου.
ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ
Εγκρίθηκε η εγκύκλιος μεταγραφών
-Για ελεύθερες, υποσχετικές και άνευ συγκατάθεσης καθορίζεται το χρονικό διάστημα από 15 έως 25 Ιουλίου 2015.
Μέσα στο χρονικό διάστημα από 26 έως 31 Ιουλίου 2015 υποβολή καταστάσεων αθλητών για αποδέσμευση.
Ο υπολογισμός της ηλικίας αθλητών-τριων σε όσες παραγράφους του άρθρου 5 αναφέρονται, γίνεται χρονολογικά και όχι ημερολογιακά.
Για τους Αλλοδαπούς, Κοινοτικούς (πλήρως ενταγμένες χώρες στην Ε.Ε.) και Ομογενείς η περίοδος των μετεγγραφών ορίζεται το χρονικό διάστημα από 1 Ιουλίου έως 15 Σεπτεμβρίου 2015 και 1 Ιανουαρίου έως 31 Ιανουαρίου 2016.
-Δεύτερη μεταγραφική περίοδος: 21 Δεκεμβρίου 2015- 11 Ιανουαρίου 2016. Οι μεταγραφές που μπορούν να πραγματοποιηθούν την ανωτέρω περίοδο αφορούν μόνο αθλητές-αθλήτριες ηλικιακής κατηγορίας Ανδρών-Γυναικών οι οποίοι έχουν γεννηθεί έως και 31/12/1996 και δεν έχουν δικαίωμα λόγω ηλικίας να αγωνιστούν σε ηλικιακά πρωταθλήματα.
Τα είδη των μετεγγραφών που μπορούν να πραγματοποιούνται το ανωτέρω διάστημα είναι αποκλειστικά και μόνο: α) Ελεύθερες, β) Με Υποσχετική με διάρκεια έως τέλος περιόδου γ) λόγω αποδέσμευσης μόνο για όσους αθλητές-αθλήτριες έχουν διαγραφεί από τις καταστάσεις αθλουμένων στις 31/7/2015.
-Τα παράβολα εγγραφών μεταγραφών, θα πρέπει πλέον να καταβάλλονται στον τραπεζικό λογαριασμό της ΟΧΕ και το αποδεικτικό είσπραξης να συνοδεύει τα λοιπά δικαιολογητικά κατά την υποβολή της αίτησης μεταγραφής. Δεν θα εκδίδονται δελτία εάν δεν έχουν τακτοποιηθεί τα οικονομικά θέματα.
-Η Επιτροπή αξιολόγησης αθλητών θα ενεργοποιείται και θα επιλαμβάνεται υποθέσεων κατόπιν αιτήματος σωματείου ή αθλητή μόνο στις περιπτώσεις εκείνες όπου πραγματοποιούνται μεταγραφές άνευ συγκατάθεσης.
ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ
Εγκρίθηκε η πρόταση της Κεντρικής Επιτροπής Διαιτησίας για τους διαιτητές που θα δηλωθούν στις λίστες της Παγκόσμιας (I.H.F.) και της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας (E.H.F.) περιόδου 2015-2016.
I.H.F
Τζαφερόπουλος- Μπέτμαν
E.H.F
Κατσίκης- Μιχαηλίδης
Τσάκωνας- Χασκής
Μερτινιάν- Συρεπίσιος
Λίστα Β΄ Υποψήφιοι Ευρωπαϊκοί
Νάσκος- Χαρίτσος
Παπαματθαίου- Χρηστίδη
Λίστα Young Referees
Τσάμος- Φωκίτης
ΜΠΙΤΣ ΧΑΝΤΜΠΟΛ
Έγκριση διοργάνωσης της Τελικής Φάσης (Final-4) του 16ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος στον Κορινό Πιερίας, 24-26 Ιουλίου Χορηγός: OPFEAS BLUE RESORT
Στην συγκεκριμένη τοποθεσία θα πραγματοποιηθεί -ως χορηγία- και η προετοιμασία των Εθνικών ομάδων, ενόψει της συμμετοχής τους στους Μεσογειακούς αγώνες της Πεσκάρα.
Έγκριση διοργάνωσης του 2ου Κυπέλλου Ελλάδος Beach Handball στον Άγιο Παντελεήμονα Αμυνταίου (Λίμνη Βεγορίτιδα), 17-19 Ιουλίου.
Χορηγός: Επιχειρήσεις Ναουμίδη