Το «fake news» για την νέα Τούμπα, τα «τουϊταρίσματα» και το κέρδος
Από sfina.gr: Στην γνωστή, πλέον, κατηγορία των «fake news» ανήκει η ανάρτηση της υποτιθέμενης μακέτας της νέας Τούμπας από Νορβηγό χρήστη του twitter.
Πηγή: sfina.gr
SHARE:
Στην ανάρτηση και κάτω από την μακέτα έγραφε την επωνυμία του πολυεθνικού κολοσσού, της "Populous", που έχει σχεδιάσει πολλά νέα γήπεδο σε όλο τον κόσμο, ίσως για να γίνει πιο πιστευτή η «είδηση», ίσως και για κάποιο άλλο άγνωστο, για όλους εμάς, λόγο.
Θα πείτε τι θα μπορούσε να κερδίσει ένας Νορβηγός χρήστης του twitter, «ανεβάζοντας» μία ψευδή είδηση για την Τούμπα; Πράγματι είναι μια καλή ερώτηση, αλλά η απάντηση είναι, μάλλον, απλή. Χρήματα.
«Τουϊταρίσματα» σημαίνει χρήματα από ακολούθους, διαφημιστικά έσοδα κτλ. Ο αχανής κόσμος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει τόσες πολλές διακλαδώσεις, συνδεόμενες με το κέρδος, που είναι αδύνατον να βγάλεις άκρη...
TAGS: