Καθολική αποδοχή του PAOK TV σε ανεξάρτηση έρευνα
SHARE:
Η περιπέτεια του ΠΑΟΚ στα τηλεοπτικά του δικαιώματα έφερε τον νταμπλούχο Ελλάδας χωρίς εγγυημένο συμβόλαιο και οι προτάσεις από τους ενδιαφερόμενους φορείς δεν ήταν επαρκείς για τα στελέχη της ΠΑΕ. Έτσι πήρε σάρκα και οστά για πρώτη φορά στην Ελλάδα η κίνηση του PAOK TV και της διαδικασίας pay per view. Το αποτέλεσμα ήταν πάνω από 45.000 συνδρομητές στην πρεμιέρα με τον Παναιτωλικό.
Έτσι μετά και την κίνηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, η ανεξάρτηση εταιρία ierax analytix προχώρησε σε έρευνα για τις επιδόσεις του PAOK TV, αλλά και το ποσοστό των θεατών που έμειναν ευχαριστημένοι από την πρώτη μετάδοση. Σε πλήθος 2.889 ερωτηθέντων, το 86% τόνισε ότι έμεινε ευχαριστημένο από την κίνηση που είναι στην σωστή κατεύθυνση, ενώ το 33% υπογράμμισε ότι πρέπει και άλλες ΠΑΕ να ακολουθήσουν το μοντέλο του Δικεφάλου.
Πάνω στην ίδια έρευνα το 49% επιθυμεί να υπάρχει μία ετήσια συνδρομή για τους οπαδούς της ομάδας με μία μικρή έκπτωση, ενώ το 48% μία ειδική εφαρμογή για Smart TV, ώστε να υπάρχει απευθείας μετάδοση. Το 41% επιθυμείς ένα γρηγορότερο streaming, το 31% να βρεθούν χορηγοί για τις μεταδόσεις, ώστε να υπάρχουν και διαφημίσεις και το 29% μία είδους στήριξη για τους επιχειρηματίες που θέλουν να προβάλουν το παιχνίδι στα μαγαζιά εστίασης.
Το 25% επίσης θέτει ένα θέμα ο αγώνας να μπορεί να προβληθεί και σε επανάληψη, ενώ το ίδιο ποσοστό βάζει στην ατζέντα και τη βοήθεια σε ηλικιωμένους που δεν έχουν τις τεχνολογικές γνώσεις για δουν το παιχνίδι με αυτόν τον τρόπο. Τέλος ένα μικρό ποσοστό του 17% έβαλε και το θέμα για δώρα στους θεατές στη διάρκεια του ημιχρόνου.
Το έτερο θέμα είναι αυτό της "μοιρασμένης συνδρομής". Περίπου το 69% τόνισε ότι είδε το παιχνίδι σε σπίτι και μόλις το 23% σε ένα μαγαζί, με τους υπόλοιπους να το βλέπουν στον χώρο εργασίας τους ή σε κάποιο σύνδεσμο, ενώ εκείνοι που έμειναν σπίτι ήταν και αυτοί χωρισμένοι. Το 49% το παρακολούθησαν μόνοι τους, το 35% με έναν φίλο ή με το ταίρι τους, 15% σε ομάδες από 3 έως 5 άτομα και μόλις το 1% με παραπάνω από 6 άτομα.
Όσο αφορά την συσκευή, οι μισοί οπαδοί είδαν το παιχνίδι μέσα από το PC ή το λάπτοπ τους, το 29% σε Smart TV, το 15% σε κινητό και το 6% σε tablet ή σε κάποιο άλλο μέσο.
Τέλος το σημαντικό ήταν και η αποδοχή της κίνησης εν όψει της επόμενης ημέρας. Το 70% είναι πάρα πολύ πιθανό να δει και τον επόμενο αγώνα στο PAOK TV, το 14% πολύ πιθανό, το 8% λίγο πιθανό, το 7% καθόλου πιθανό, ενώ μόλις το 1% δεν απάντησε στην ερώτηση.
Το ερωτηματολόγιο, τη συλλογή, την ανάλυση και την παρουσίαση δεδομένων ανέλαβε η ierax
analytix! Τα 2.889 ερωτηματολόγια συμπληρώθηκαν διαδικτυακά από τις 25 μέχρι τις 27 Αυγούστου
2019, από οπαδούς του ΠΑΟΚ, κυρίως ηλικίες 25-55 ετών.