ΠΑΟΚ: Ο Λ.Μπαχτσεβάνος στον ARENA 89,4
SHARE:
Αναλυτικά τα όσα είπε:
Για όσα συμβαίνουν παράλληλα με την πορεία της ομάδας: Η δυσκολία είναι μεγάλη παρά τις μεγάλες επιτυχίες. Το σημαντικό είναι ότι μετά από 6-7 χρόνια βάλαμε το εμπορικό τμήμα σε ένα πρόγραμμα που οδήγησε στην πρόοδο του. Ο στόχος που θέσαμε ήταν να γίνουμε το καλύτερο κλαμπ στην χώρα στο θέμα μάρκετινγκ κάτι που καταφέραμε. Οι στόχοι όμως δεν σταματάνε εδώ.
Τα κύρια συστατικά στοιχεία τα έχουμε, δηλαδή ανθρώπους που έχουν γνώση του αντικειμένου. Φυσικά μας στηρίζει και ο κύριος Σαββιδης. Μας λείπει λίγο στο θέμα της αγοράς, το ποδοσφαιρικό κομμάτι στην Ελλάδα.
Ο ΠΑΟΚ μεγαλώνει όλος μαζί. Από το Μάρκετινγκ έως το αγωνιστικό. Βαδίζουμε στο 20-30% προς τα πάνω στις χορηγίες μας ετήσια. Είναι ένα καύσιμο στο οικονομικό κομμάτι. Είναι νούμερα που κοιτάει η UEFA. Τα προιόντα που έχουμε, διαφέρουν από τα άλλα που έχουν οι ομάδες της χώρας.
Για τις δράσεις των ημερών: Αυτό που γινόταν τόσα χρόνια, ήταν στις γιορτές να βοηθήσει ο μεγαλομέτοχος κάποια νοσοκομεία. Εμείς πλέον αλλάξαμε αυτή την τακτική, και φέτος βοηθάμε την σχολή τυφλών της Θεσσαλονίκης. Βγάζουμε 3-4 δράσεις ετήσια και βοηθάμε τον κόσμο.
Για το PAOK TV: Το ταμείο είναι απόλυτα θετικό. Ήμασταν πολύ πιεσμένοι και βλέπουμε ότι ο κόσμος το στήριξε και είναι δίπλα μας. Δεν έχει καμία σχέση το πως ξεκινήσαμε και το πως είμαστε τώρα. Πλέον ο ΠΑΟΚ μπορεί να καλύψει με κορυφαία ποιότητα τους αγώνες του. Έχει ανοίξει τον δρόμο ο Δικέφαλος ενώ ακόμη και η Amazon προσπαθεί να εφαρμόσει ένα project ανάλογο με το δικό μας.
Δεν μπορούν όλες οι ομάδες να κάνουν το δικό τους κανάλι. Ίσως το προσπαθήσουν αλλά οι δυσκολίες είναι τεράστιες. Ευτυχώς είχαμε άτομα με γνώσεις που να ήξεραν πως να το στήσουν.
Εμπορικά αυτό ήταν το μεγαλύτερο ζήτημα. Αυτό δεν μας αφήνει κανένα χρονικό περιθώριο. Κοιτάμε πάντα την επόμενη μέρα. Ο ΠΑΟΚτσής είναι δύσκολος στο εμπορικό κομμάτι. Πρέπει να αλλάξουμε και την νοοτροπία του κόσμου. Σίγουρα έχει κάνει βήματα προόδου σε σχέση με τα παλαιότερα χρόνια αλλά θέλει και άλλη βελτίωση. Έχει αλλάξει ο κόσμος του ΠΑΟΚ. Θέλουμε να τον ενθαρρύνουμε να μην βλέπει παράνομα την ομάδας μας, αλλά να μας στηρίζει στην προσπάθεια.
Τι πουλάει περισσότερο: Διαχρονικά πάντα πωλούσαν οι φανέλες. Στον κόσμο τον αρέσουν και οι φανέλες με τις κουκούλες, μεσογειακό στυλ. Φέτος ξεκίνησε δυναμικά η μαύρη εμφάνιση αλλά το Μάιο θα είναι σίγουρα η ριγέ που θα κάνουμε το... ταμείο. Μέχρι στιγμής πρώτος σε φανέλες είναι ο Βιερίνια ενώ πέρυσι είχε κάνει την έκπληξη ο Πασχαλάκης.
Το μήνυμα του: Να ερωτευτούμε τον ΠΑΟΚ όλοι. Να δώσουμε περισσότερο αυτό που πιστεύουμε και να στηρίξουμε τις προσπάθειες της ομάδας.
Για την παρουσία Σαββίδη στο ΑΧΕΠΑ: Η μητέρα του Ιβάν Σαββίδη είχε ένα σημαντικό πρόβλημα ακοής άρα είναι πιο ευαίσθητος στο συγκεκριμένο κομμάτι. Για αυτό και η παρουσία του σήμερα στο ΑΧΕΠΑ έχει ξεχωρίστή σημασία.