Κρμέντσικ, Ουάρντα και ο... εξτρέμ Μουργκ έφεραν έξι επιπλέον τελικές στον ΠΑΟΚ
SHARE:
Ο ΠΑΟΚ έγινε πιο επιθετικός, ζητά το γκολ σε κάθε στιγμή του αγώνα και δημιουργεί πολύ περισσότερο. Συγκρίνοντας τα τρία τελευταία παιχνίδια (όπου συνέλεξε επτά βαθμούς από δύο αναμετρήσεις-παγίδες και ένα ντέρμπι με τον Ολυμπιακό) με τα τρία προηγούμενα, μια διαφορά γίνεται αμέσως αισθητή:
vs Βόλο, Ολυμπιακό και ΟΦΗ: 46 τελικές - 24 στην εστία
vs Παναθηναϊκό, ΑΕΛ και Ατρόμητο: 32 τελικές - 16 στην εστία
Κοιτώντας πιο προσεκτικά τα τρία τελευταία παιχνίδια, θα παρατηρήσουμε κάτι πολύ σημαντικό: κόντρα στον Βόλο, ο ΠΑΟΚ δεν έκανε κάτι ουσιαστικά διαφορετικό, όσον αφορά στην παραγωγή (12 τελικές), απλώς ήταν πολύ πιο αποτελεσματικός στο σκοράρισμα. Κόντρα σε Ολυμπιακό και ΟΦΗ, όμως, «χτύπησε» το εντυπωσιακό των 17 τελικών (ίδιος αριθμός και στα δύο παιχνίδια)!
Αδιαμφισβήτητα, αυτό που ζητούσε ο ΠΑΟΚ ήταν και ένας φορ που θα «μπαίνει» στις φάσεις, αλλά και παίκτες που θα τον «ταΐζουν». Και οι συγκυρίες δείχνουν ότι βρήκε και τα δύο, αφενός στον Μάικλ Κρμέντσικ, που δε σταματά να τελειώνει φάσεις με κάθε τρόπο, με δεξί, αριστερό, κεφαλιά, πέφτοντας ή πηδώντας, αφετέρου στον Αμρ Ουάρντα και στην αλλαγή θέσης που ο Αιγύπτιος επέφερε για τον Τόμας Μουργκ. Πιο συγκεκριμένα, η τοποθέτηση του Ουάρντα σε ρόλο «10» προσθέτει τόσο κίνηση και έμπνευση πίσω από τον φορ όσο και διάθεση για τοποθετήσεις στην περιοχή, ενώ η... κατάληψη της εν λόγω θέσης από τον Αιγύπτιο οδήγησε τον Μουργκ στα πλάγια, απ' όπου ο Αυστριακός δε σταματά να «βομβαρδίζει» την περιοχή με σέντρες.
Από τον Παναθηναϊκό ως τον Βόλο, ο ΠΑΟΚ έφτιαχνε κατά μέσο όρο 11 τελικές/παιχνίδι. Στους δύο τελευταίους αγώνες, όπου το σχήμα Κρμέντσικ φορ - Ουάρντα ως «δέκα» - Μουργκ εξτρέμ παίζει από την αρχή, ο ΠΑΟΚ βρήκε έξτρα επιπλέον τελικές σε κάθε ενενηντάλεπτο.