ΠΑΟΚ: Βασικοί και αναπληρωματικοί
SHARE:
Ο Νέσμπεργκ έρχεται για βασικός; Ο Βιεϊρίνια ανανέωσε για να είναι βασικός; Τον Κρέσπο ο ΠΑΟΚ θέλει να τον ανανεώσει ώστε να παίζει βασικός; Κανείς δεν μπορεί να μιλήσει για βασικούς και αναπληρωματικούς όταν μια αγωνιστική περίοδος έχει 55-60 παιχνίδια.
Να το δούμε και με αριθμούς. Την σεζόν που ολοκληρώθηκε, ο ΠΑΟΚ διέθετε 5 κεντρικούς αμυντικούς στο ρόστερ του. Όλοι τους έπαιξαν πάνω από 20 παιχνίδια. Ο Ίνγκασον που ξεκίνησε την χρονιά ως τραυματίας, αγωνίστηκε 36 φορές. Ο Βαρέλα που για μεγάλο διάστημα ήταν εκτός ομάδας, έπαιξε 22. Ο «βασικός» Κρέσπο 27. ο Μιχαηλίδης που τελείωσε την χρονιά με τραυματισμό, 26. Ο Μιχάι 22.
Δεν βγαίνει, δεν γίνεται αλλιώς. Θα μπορούσε να ευσταθεί μια τέτοια συζήτηση αν ο ΠΑΟΚ έπαιζε σε μια διοργάνωση. Κάθε Κυριακή, μια φορά την εβδομάδα. Όταν όμως υπάρχουν παιχνίδια ανά 3 μέρες, ότι διαθέτεις στο ρόστερ, το βάζεις να παίξει.
Αν προσπαθήσουμε να το προσεγγίσουμε ανάποδα, υπάρχουν τα παραδείγματα των Μπίσεσβαρ, Ζίβκοβιτς και Κούρτιτς. Οι πρώτοι δύο κατέγραψαν 51 συμμετοχές, ο Σλοβένος 50. Η εικόνα του Μπίσεσβαρ σε μεγάλο κομμάτι της σεζόν σου δημιουργούσε μια κόπωση, μια ταλαιπωρία. Τον έβλεπες να παίζει και έλεγες «όχι άλλο», δεν μπορεί στα 34 του να είναι σε κάθε παιχνίδι μέσα. Ο Ζίβκοβιτς ήταν μακριά από τον καλό του εαυτό, σκασμένος κι αυτός από τα πολλά και συνεχόμενα παιχνίδια. Ο Κούρτιτς, τα ίδια. Πέρασε μια περίοδο φορμαρίσματος όπου σκόραρε με κάθε τρόπο και έπειτα σίγησε.
Το ζήτημα λοιπόν είναι η ποιότητα. Ποδοσφαιριστές όπως ο Μουργκ, ο Τέιλορ και ο Σίντκλεϊ, που έδειξαν ότι δεν μπορούν να υποστηρίξουν τις απαιτήσεις μιας ομάδας όπως είναι ο ΠΑΟΚ, αγωνίστηκαν 40, 28 και 49 φορές αντίστοιχα.
Ο ΠΑΟΚ άργησε να ανοίξει το rotation. Χρειάστηκε να κάνει 3 διαδοχικές ήττες από Ατρόμητο, Άρη και Ιωνικό για να εντάξει στο σύνολο τους Τσιγγάρα και Λύρατζη. Σε μια χρονιά με 59 αγώνες, αγωνίστηκαν 33 διαφορετικοί παίκτες. Αυτός πρέπει να είναι ο στόχος. Τόσα ματς, τόσοι ποδοσφαιριστές. Απαραίτητη προϋπόθεση, οι ποδοσφαιριστές να είναι σε ένα Α’ επίπεδο.