Mοναδική λύση για να πετύχει το success story της ΚΑΕ
SHARE:
Ο μόνος δρόμος για έναν ΠΑΟΚ αυτόνομο και βιώσιμο είναι ένας: 3.000 εισιτήρια σε κάθε ματς. Γνωρίζουμε καλά πως η διοίκηση παλεύει σχεδόν καθημερινά με το «τέρας» των παλιών οφειλών όμως πρέπει ταυτόχρονα να δράσει περισσότερο και σε άλλους τομείς. Απαιτείται ένας σχεδιασμός ώστε να δοθούν κίνητρα στον κόσμο να έρθει μαζικότερα.
Είναι γνωστό πως στα «εργαλεία» του αθλητικού μάρκετινγκ είναι η κυκλοφορία πακέτου εισιτηρίων σε προσφορά, στοχευμένες εκδηλώσεις σε ματς, ειδικοί διαγωνισμοί εντός γηπέδου, ακόμη πιο έντονη παρουσία και διαδραστικότητα μέσω των social media με τον κόσμο κ.α. H KAE ΠΑΟΚ προσπαθεί ήδη, όμως μπορεί να κάνει περισσότερα.
Για να συμβεί αυτό πρέπει να επενδύσει στοχευμένα με συνεργασίες που θα τις αποφέρουν αποτέλεσμα το οποίο θα καταγραφεί στα έσοδα. Τα βασικά συστατικά για ένα... success story υπάρχουν: Η ομάδα είναι καλή, είναι ανταγωνιστική, παίζει σε ένα πανέμορφο γήπεδο με θέσεις ελεύθερου πάρκινγκ.
Μετά από μια διετία εγκλεισμού ο κόσμος θέλει να βγει, να διασκεδάσει να ψυχαγωγηθεί. Οι ομάδες δεν μπορεί να περιμένουν άλλο αναβάθμιση του προϊόντος (μέσω ΕΣΑΚΕ ή ΕΟΚ). Οι ομάδες πρέπει να δράσουν.