Βασίλης Ρόκος: «Αυτά συνέβησαν με τους ΠΑΟΚτσήδες στο Μόναχο»
SHARE:
To PAOK24 σας ενημέρωσε πριν από μερικές ώρες για την απίστευτη ταλαιπωρία που έχουν υποστεί δεκάδες φίλοι του ΠΑΟΚ και όχι μόνο στο αεροδρόμιο του Μονάχου, εκεί όπου βρίσκονται εγκλωβισμένοι για τέταρτη διαδοχική ημέρα λόγω της σφοδρής χιονόπτωσης που προκάλεσε χάος στη Βαυαρία.
Σημαντική συνεισφορά στην επίλυση του ζητήματος που δημιουργήθηκε είχε ο Βασίλης Ρόκος, εκλεγμένος περιφερειακός σύμβουλος και επικεφαλής της ομάδας «Συν-Εργασία», με το PAOK24 να επικοινωνεί μαζί του για να μάθουμε λίγα παραπάνω πράγματα.
«Αρχικά βοήθησε πάρα πολύ στην συγκεκριμένη υπόθεση μία ανάρτηση γνωστού οπαδού του ΠΑΟΚ, μέσα από την σελίδα του οποίου αντιλήφθηκα το τι ακριβώς συνέβη. Έγραψα σε σχόλιο πως επιθυμώ να βοηθήσω κι έτσι ήρθαν σε επικοινωνία μαζί μου κάποια παιδιά που βρίσκονταν εγκλωβισμένοι στο αεροδρόμιο και ξεκινήσαμε να συζητάμε και να με ενημερώνουν για την υπόθεση. Από ΄κει και πέρα σαν εκλεγμένος περιφερειακός σύμβουλος και επικεφαλής της ομάδας «Συν-Εργασία» ξεκίνησα να κάνω κάποιες επαφές με την αεροπορική εταιρεία και κάποιους φίλους που εργάζονται στο αεροδρόμιο ώστε να δώσω λύση στο συγκεκριμένο ζήτημα» ανέφερε αρχικά ο κ. Ρόκος.
Aναφορικά με το ζήτημα που δημιουργήθηκε τόνισε: «Η κατάσταση ήταν οικτρή και αυτό γιατί χάθηκε πολύτιμος χρόνος την Παρασκευή, όταν η αεροπορική έβαλε τον κόσμο σε ένα αεροπλάνο και μετά από 2-3 ώρες τους είπαν ότι δεν θα πετάξουν τελικά για Ελλάδα με αποτέλεσμα να μην βρίσκουν καταλύματα. Παρόλο που τους έδωσαν voucher διαμονής, δεν μπορούσαν να βρουν διαθέσιμο κατάλυμα γιατί είχαν ακυρωθεί όλες οι πτήσεις και είχαν προλάβει να κλείσουν άλλοι τα διαθέσιμα καταλύματα που υπήρχαν. Οπότε αναγκάστηκαν να μείνουν στις καρέκλες του αεροδρομίου. Μετά τους έδωσαν voucher ύψους 15 ευρώ για μέσα στο αεροδρόμιο, όμως όλοι ξέρουμε ότι για να αγοράσεις ένα μικρό νεράκι μέσα εκεί χρειάζεσαι 5 ευρώ.»
Ενώ στη συνέχεια πρόσθεσε: «Ο κόσμος ενημερώθηκε την επόμενη μέρα ότι δεν θα γίνουν πτήσεις λόγω κακοκαιρίας. Από την Κυριακή όμως έβλεπαν ότι όλες οι υπόλοιπες πτήσεις διεξάγονταν κανονικά χωρίς πρόβλημα ενώ για τους ίδιους δεν υπήρχε καμία ενημέρωση, με αποτέλεσμα να αρχίζουν να απελπίζονται καθώς κοιμόντουσαν ήδη τρεις μέρες κλεισμένοι μέσα σ΄ένα αεροδρόμιο. Δεν μπορούσαν να φύγουν κιόλας από το αεροδρόμιο, καθώς θα θεωρούνταν άκυρο το εισιτήριό τους, όποτε ήταν εγκλωβισμένοι στο αεροδρόμιο του Μονάχου.»
Από την πλευρά της εταιρείας τι ακριβώς σας είπαν όταν επικοινωνήσατε:
«Η αλήθεια είναι πως υπήρχαν πολλές υπεκφυγές, όμως αυτό που αντιλαμβάνομαι εγώ είναι ότι προσπαθούσαν να βρουν αντίστοιχη πτήση από την Ελλάδα προς το Μόναχο, ώστε να μην πάει άδειο το αεροπλάνο. Ήθελαν να κάνουν δηλαδή όσο το δυνατόν καλύτερη διαχείριση κόστους για τη συγκεκριμένη περίπτωση, όμως θεωρώ και σαν επιχειρηματίας ότι πάντα προηγείται ο ανθρώπινος παράγοντας πριν από οτιδήποτε άλλο».
Πλέον, οι άνθρωποι έχουν επιστρέψει στα πάτρια εδάφη μετά από αρκετές μέρες ταλαιπωρίας, σωστά;
«Ακριβώς, η αλήθεια είναι ότι βοήθησα αρκετά στη συγκεκριμένη υπόθεση, δεν μπορώ να ανοίξω τα χαρτιά μου για το τι ακριβώς έκανα, αλλά τους ενημέρωσα ότι μία συγκεκριμένη ώρα θα υπάρξει πτήση που δεν έβλεπαν στον πίνακα του αεροδρομίου, κάτι που μπορούν να σας το επιβεβαιώσουν πολλοί από τους επιβάτες. Έτσι κι έγινε, με τους εγκλωβισμένους ανθρώπους να πετάνε αρκετές ώρες νωρίτερα από αυτό που έλεγε η δημοσίευση του αεροδρομίου.»
Ενώ στο κλείσιμο της κουβέντας μας, ο Βασίλης Ρόκος έστειλε το δικό του μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση:
«Το μήνυμά μου προς όλες τις εταιρείες είναι πως πρέπει πάντα και πάνω απ' όλα να έχουμε ως προτεραιότητα τον παράγοντα άνθρωπο. Να κοιτάμε πως μπορούμε πρώτα απ' όλα να βοηθήσουμε τον συνάνθρωπό μας. Και αυτό είναι κάτι που το βλέπουμε αρκετά και στον ΠΑΟΚ, ο οποίος σαν οργανισμός βάζει αρκετά ψηλά το αίσθημα της αλληλεγγύης...»