Τι είδε ο Πρέλεβιτς στη Βαλένθια
SHARE:
Ο πρόεδρος της ΚΑΕ ΠΑΟΚ ζήτησε επίσημα ενημέρωση με αφορμή το ματς των δύο ομάδων, στο πλαίσιο του Last 32 του Γιούροκαπ κι ο ισπανικός σύλλογος ανταποκρίθηκε θετικά αμέσως.
Τέσσερα στελέχη της ισπανικής ομάδας βομβάρδισαν τον Πρέλεβιτς επί δύο ώρες με πληροφορίες για κάθε λεπτομέρεια της υποδειγματικής λειτουργίας της Βαλένθια.
Ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ γέμισε πολλές σελίδες με σημειώσεις κι επέστρεψε στη Θεσσαλονίκη με ξεκάθαρη εικόνα για την λειτουργία της Valencia Basket.
Το Thessports.gr ρώτησε κι έμαθε το περίγραμμα της παρουσίασης στα γραφεία του Pabellón de la Fuente de San Luís.
Κάποια από τα θέματα που ανέλυσαν οι παράγοντες της ισπανικής ομάδας ήταν τα εξής:
Προσαρμογή της ώρας του τζάμπολ ανάλογα με την έναρξη των αγώνων της ποδοσφαιρικής ομάδας:
Την ομάδα μπάσκετ της Βαλένθια δεν απασχολεί πότε θα παίξει η ποδοσφαιρική ομάδα και αν το ματς θα μεταδοθεί απευθείας.
Με εργασία πολλών ετών η Valencia Basket έχει δημιουργήσει το δικό της κοινό που έχει ως πρώτη προτεραιότητα το μπάσκετ και η προσέλευση στη Φοντέτα δεν εξαρτάται από την πορεία ή την ώρα έναρξης της ομάδας ποδοσφαίρου.
Ο Πρέλεβιτς εντυπωσιάστηκε από την πληροφορία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι την ημέρα της αναμέτρησης Βαλένθια-ΠΑΟΚ η ποδοσφαιρική ομάδα της πόλης υποδέχθηκε την Ρεάλ Μαδρίτης. Τα δύο γήπεδα ήταν κατάμεστα.
Αυξομειώσεις στις πωλήσεις των διαρκείας ανάλογα με την πορεία της ομάδας: Μικρή μείωση της τάξης του 5% σημειώνεται στις πωλήσεις των διαρκείας της Βαλένθια, αν δεν πάει καλά η ομάδα.
Γύρω στα 7.200 διαρκείας πωλούνται στη χειρότερη περίπτωση.
Όπως έχουμε αναφέρει σε άλλο ρεπορτάζ για την Βαλένθια, η ισπανική ομάδα υπολογίζει σε συμπαγή βάση περίπου 4.000 φιλάθλων, οι οποίοι συμμετέχουν στο πρόγραμμα αυτόματης ανανέωσης των εισιτηρίων διαρκείας.
Επενδύσεις στα τμήματα υποδομών: Όπως είπαν οι παράγοντες της Βαλένθια, προχωρούν πρόγραμμα κατασκευής εγκατάστασης δέκα κλειστών γηπέδων με όλες τις ανέσεις σε έκταση περίπου 15.000 τετραγωνικών μέτρων που παραχώρησε ο δήμος δίπλα στη Φοντέτα.
Στόχος της ισπανικής ομάδας είναι να φτάσει τα 1000 παιδιά στα τμήματα υποδομής και μακροπρόθεσμα να βγάλει παίκτες για την ανδρική ομάδα, ενισχύοντας τους δεσμούς με την πόλη.
Διοικητικό προσωπικό: Περίπου 25 άτομα εργάζονται για τον σύλλογο και στον αριθμό δεν περιλαμβάνονται οι εργαζόμενοι που υποστηρίζουν το αγωνιστικό τμήμα.
Αστυνομία στο γήπεδο: Δεν χρειάζονται αστυνομικοί για τα ματς στην Φοντέτα. Τους φιλάθλους εξυπηρετεί προσωπικό γύρω στα δέκα άτομα, τα οποία έχουν ρόλο παρόμοιο με τους ταξιθέτη.
valenciabc lasprovincias.es
Ανταλλαγή διαρκείας: Οι κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας που δεν μπορούν να παρακολουθήσουν ένα ματς, μπορούν να ενημερώσουν έγκαιρα και μέσω του συλλόγου να πουλήσουν τη θέση τους για το συγκεκριμένο ματς. Το αντίτιμο μοιράζεται ο σύλλογος και ο κάτοχος του διαρκείας.
Αξίζει να σημειωθεί τα εισιτήρια διαρκείας της Βαλένθια ισχύουν για όλες τις εντός έδρας αναμετρήσεις όλων των διοργανώσεων.
Παράλληλες εκδηλώσεις: Με χορευτικές επιδείξεις τοπικών συλλόγων «γεμίζει» η Βαλένθια το χρόνο των τάιμ άουτ και του 15λεπτο μεταξύ των δύο ημιχρόνων.
Τσιρλίντερς δεν προβλέπονται, ενώ ανιματέρ με μικρόφωνο φτιάχνει κλίμα και δίνει συνθήματα.
Το μεγάλο ζήτημα: Στην Βαλένθια αναρωτιούνται γιατί δεν μπορούν να συμμετάσχουν στην Ευρωλίγκα, μολονότι έχουν πολύ καλή ομάδα και διατηρούν υψηλό οργανωτικό επίπεδο.
Θεωρούν ότι τις θέσεις στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση πρέπει να κατακτούν ομάδες με καθαρά αθλητικά κριτήρια, μέσω της τελικής κατάταξης στα εθνικά πρωταθλήματα.
Το γενικό συμπέρασμα του Μπάνε Πρέλεβιτς είναι πως το μέλλον της Βαλένθια δεν είναι αποκλειστικά συνάρτηση της πορείας του αγωνιστικού τμήματος.
Τα αποτελέσματα έχουν σημασία, αλλά η ήττα ή η όποια αποτυχία δεν προκαλεί την συντέλεια του κόσμου.
Καθοριστικό ρόλο στη φιλοσοφία του συλλόγου διαδραματίζει ο ιδιοκτήτης Juan Roig, o οποίος χρηματοδοτεί κάθε χρόνο με σημαντικό ποσό.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα του ισπανικού Τύπου, η Βαλένθια διατηρείται σε υψηλό επίπεδο με δαπάνη περίπου 12 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως.
Τον πρόεδρο του ΠΑΟΚ υποδέχθηκαν οι κ.κ. Esteban Gallego Canto (Γενικός Διευθυντής), Chechu Mulero (Αθλητικός Διευθυντής), Victor Luengo Ciscar (Διευθυντής Μάρκετινγκ) και Jesus Villareal Navarro (Υπεύθυνος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας).
Οι τέσσερις παράγοντες έκαναν επαγγελματική παρουσίαση και απάντησαν σε όλες τις ερωτήσεις του Πρέλεβιτς.