Το brand name «ΠΑΟΚ»

Τελευταία ακούγεται πολύ συχνά η φράση «brand name» που πολύ απλά σημαίνει το όνομα, η φήμη, που έχει ένα άτομο ή ένα κόμμα ή μια εταιρία ή ακόμα και ένας σύλλογος. Και φυσικά μια ΠΑΕ.
Αρχέγονος Αρχέγονος
Το brand name «ΠΑΟΚ»
Photo Credits: @PAOK FC

Στις γραμμές που ακολουθούν θα κάνουμε μια προσπάθεια να περιγράψουμε και να ερμηνεύσουμε αυτή τη φράση που αφορά στον σύλλογό μας.

Στα αθλητικά πράγματα της χώρας μας ο ΠΑΟΚ έχει χρόνια πολλά που χτίζει το όνομά του. 

Σε δύο χρόνια συμπληρώνει τα 100 του χρόνια. 

Ένας ολόκληρος αιώνας. 

Οι ρίζες του βέβαια είναι ακόμα πιο παλιές.

Γνωστά πράγματα.

Μια ιστορία που γράφτηκε από τους ίδιους τους φιλάθλους του.

Ένα όνομα που ισχυροποιήθηκε στο πέρασμα των χρόνων.

Κατάφερε ο συγκεκριμένος σύλλογος να διατηρεί το brand name του σε μια ξεχωριστή θέση και πάντα με μεγάλη αναγνωρισιμότητα, ακόμα και στις δύσκολες στιγμές του, κανείς δεν τον απαξίωσε.

Πάντα υπολογίσιμος ως αντίπαλος και γενικότερα αποδεκτός ως φίλος.

Τα γράφω όλα αυτά για να στηρίξω την όποια κριτική μου επικεντρώνοντάς την στο σήμερα. 

Εδώ και κάποια χρόνια, άρχισε μια νέα περίοδος. Απαλλαγμένος από οικονομικά βάρη και με πίστη στους νέους στόχους έκανε τις επιλογές του (νέο αθλητικό κέντρο και νέο γήπεδο). Και με το βλέμμα του σε μια οικονομική αυτάρκεια συνεχίζει την προσπάθεια. 

Παράλληλα ενισχύει την αθλητική του παρουσία. 

Αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας ήταν η κατάκτηση μιας σειράς τίτλων, πρωταθλήματα και κύπελλα και μια αξιοπρόσεκτη παρουσία στις Ευρωπαϊκές διοργανώσεις των τελευταίων χρόνων. 

Δεν είναι καθόλου τυχαία η θέση της ομάδας μας στην Ευρωπαϊκή της κατάταξη. 

Για να φτάσει ως εδώ δέχτηκε πολύ γκρίνια και κριτική από όλους μας.

Για τις μεταγραφές, το αγωνιστικό της σύστημα, για την ύπαρξη ή μη κλασσικού φορ και τώρα τελευταία για την έλλειψη ενός χαφ στη θέση 6.

Πιθανά να έχουν δίκιο όλοι αυτοί που γκρινιάζουν, πιθανά και όχι. 

Ας μείνουμε όμως στο σήμερα.

Προσωπικά εκπλήσσομαι από τα αποτελέσματα αυτών των πρώτων αγωνιστικών της φετινής περιόδου. Και αυτό είναι κάτι που αφορά όλες τις ομάδες της πρώτης γραμμής και όχι μόνο.

Για να μείνω στη δική μας ομάδα, ότι βαθμούς είχαμε πέρυσι τους ίδιους έχουμε και φέτος με τα ίδια παιχνίδια.

Αυτό που εντυπωσιάζει όμως είναι οι χαμένοι βαθμοί στην Τούμπα. 

Είχαμε συνηθίσει όλα τα προηγούμενα χρόνια την Τούμπα ως ένα απόρθητο φρούριο.

Το παράξενο όμως είναι πως σε όλα τα παιχνίδια δεν χάσαμε ως η χειρότερη αγωνιστικά ομάδα.

Όλοι μιλούν για τον Νοέμβριο ως αφετηρία αγωνιστικής ανάταξης. Ίδωμεν.

Μια προσέγγιση που ομολογώ πως δυσκολεύομαι να την κατανοήσω. 

Τι σημασία έχει όμως τι καταλαβαίνω εγώ και ο οποιοσδήποτε άλλος;

Στο σημείο αυτό κρίνω σκόπιμο να θίξω για μια ακόμη φορά το ζήτημα των μεταγραφών. 

Εντύπωση μου κάνει πως όλοι εμφανίζονται με απόλυτη γνώση για το κάθε τι. Και εκείνο το στοιχείο που αναδεικνύεται είναι πως αυτή η κριτική εμφανίζει ως άσχετους όλο το τεχνικό επιτελείο. 

Λείπει ο κλασσικός φορ, χρειαζόμαστε ένα πιο γρήγορο 6αρι, είναι κάποιες από τις παρατηρήσεις που δέχονται όλοι όσοι ασχολούνται με τις μεταγραφές και τις επιλογές που γίνονται. Και αν αυτό είναι το σωστό γιατί δεν αποκτήθηκαν οι πιο κατάλληλοι; 

Έγιναν οι ανάλογες προσπάθειες; 

Στο σημείο αυτό νομίζω αξίζει να θυμίσουμε σε όλους μας πως η όποια μεταγραφή είναι κάτι που βασίζεται στην προσφορά και την ζήτηση.

Με την υποσημείωση πως σε πολλές περιπτώσεις υπεισέρχεται και η θέληση του ίδιου του ποδοσφαιριστή (περίπτωση Μεϊτέ) αλλά και η αξιοπιστία και το brand name του ελληνικού πρωταθλήματος.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο έτσι όπως το περιγράψαμε μένει να βάλουμε και τη γνώμη των φίλων και οπαδών της ομάδας. Και ακόμη πιο σημαντικό να επισημάνουμε την αντίφαση στις διαθέσεις και επιθυμίες του καθένα μας παράλληλα με την απόδοση και την επίδοση της ομάδας συνολικά και το κάθε ενός ατομικά, είτε είναι ποδοσφαιριστής, είτε προπονητής, είτε διοικητικός παράγοντας.

Είμαι σίγουρος πως όλοι θέλουν το ίδιο και φυσικά το καλύτερο. Αύριο θα βρεθούμε αντιμέτωποι με την ομάδα που έχει ένα από τα μεγαλύτερα brand names στον κόσμο. 

Σε καμιά περίπτωση όμως η αγωνιστική της επίδοση δεν συμβαδίζει με το όνομά της. 

Συνεπώς κάποια φαινόμενα συμβαίνουν και με άλλες καλύτερες και ιστορικότερες ποδοσφαιρικές οικογένειες.

Καταλήγοντας θέλω να επισημάνω πως μπορεί να είσαι «ΠΑΟΚ», αλλά για να μείνεις «ΠΑΟΚ» πρέπει να αποδεχθείς κάποιες παραδοχές.

Με πρώτη απ’ όλες πως και άλλοι έχουν δικαίωμα στο όνειρο. 

Συνεπώς η αγωνιστικότητα, το σύστημα και η απόδοση του καθενός πρέπει να μένουν σε ψηλά επίπεδα. 

Μπάλα δε παίζει ούτε το όνομα, ούτε η έδρα.

Σε ότι αφορά όλους εμάς που μιλάμε απ’ έξω καλά είναι να αντλούμε γνώση και εμπειρίες από άλλους που και παλιότεροι και καλύτεροι είναι από εμάς.

Κατά τη γνώμη μου η ομάδα μπορεί.

Και αυτό είναι κάτι που θα φανεί στη συνέχεια.

Και την ανάταξη την περιμένω από το αυριανό παιχνίδι.

Υ.Γ. Ας θυμηθούμε όλα τα θετικά αποτελέσματα των προηγούμενων χρόνων της ομάδας μας και να παρακολουθήσουμε το αυριανό παιχνίδι με την ανάλογη αισιοδοξία. 

Διαβάστε ακόμη...