"Μάρκετινγκ και πωλήσεις"
SHARE:
Αναλυτικά τα όσα είπε στο "Libero 107,4":
Στην αρχική του τοποθέτηση, μίλησε για τις πρώτες του εντυπώσεις στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ, λέγοντας: «Υπήρξαν αρχικά κάποιες συζητήσεις γιατί έπρεπε να γνωρίσω τον κόσμο και σταδιακά ενημερώνομαι. Ενημερώθηκα ήδη για τα μεγάλα θέματα και αυτό που συνάντησα είναι ότι η ΠΑΕ έχει μία αρκετά καλή οργάνωση. Υπάρχει οργάνωση και δομές και υπάρχει η υποδομή για να λειτουργήσουμε σωστά αλλά πάντα υπάρχουν περιθώρια για να βελτιωθούμε»
Για τις αρμοδιότητες και τις ευθύνες της θέσης του: «Για μένα όταν συζητάμε, και όταν μίλησα με διοίκηση και πρόεδρο, προσπαθώ να ξεχνάω το «ΠΑΕ» το πρώτο γράμμα που σημαίνει «ποδοσφαιρική». Προσπαθώ να λειτουργούμε σαν ΑΕ, σαν τμήμα καθώς το εμπορικό έχει δύο κολώνες. Το ένα είναι το μάρκετινγκ και το άλλο το κομμάτι των πωλήσεων και αυτά τα δύο, πρέπει να συνδυαστούν. Στο μάρκετινγκ, είναι η επικοινωνία και οι δημόσιες σχέσεις. Εδώ μέσα είναι και οι χορηγίες, οι ανταποδοτικές δράσεις και η κοινωνική ευθύνη. Στο κομμάτι των πωλήσεων, στόχος είναι το κατάστημα του ΠΑΟΚ, η αξιοποίηση των χορηγιών και των συμφωνιών, γιατί πρέπει να είμαστε ανταποδοτικοί στους εταίρους μας, για να είμαστε και ελκυστικοί. Στο κομμάτι των πωλήσεων, στόχος είναι και οι ηλεκτρονικές πωλήσεις που θα δραστηριοποιηθούμε όσο καλύτερα μπορούμε. Θα επιδιώξουμε και την πιθανή χονδρική πώληση των προϊόντων του ΠΑΟΚ, σε συνεργασία με τη χορηγό εταιρεία»
Ειδικότερα για την εκμετάλλευση της μπουτίκ, είπε: «Ο ΠΑΟΚ έχει αρκετές συνεργασίες, οι δύο μεγαλύτερες είναι τα τηλεοπτικά και η κεντρική χορηγία της φανέλας ενώ δεν μπορούμε να παραγνωρίσουμε και την εταιρεία ένδυσης. Υπάρχει ένας αριθμός συνεργασιών και είναι ευθύνη μας να τους κρατήσουμε κοντά μας και ευχαριστημένους. Να εισπράττουν την ανταπόδοση και να θέλουν να αναπτύξουν αυτές τις συνεργασίες. Στόχος είναι και να τις αυξήσουμε και να τις διατηρήσουμε ή και να βελτιώσουμε τις υπάρχουσες. Είδα ανθρώπους που εκτιμούν τη συνεργασία, που έχουν ιδέες και θέλουν να τις αναπτύξουν. Είναι και θέμα πόρων και των δυνατοτήτων που υπάρχουν. Δουλειά μας είναι να το βελτιώνουμε. Από τις βασικές προτεραιότητες είναι να δημιουργήσουμε ένα πολύ καλό κατάστημα που θα πληροί τις απαιτήσεις των φίλων του ΠΑΟΚ. Εκεί θα περιμένουμε την αγάπη και τη στήριξη των οπαδών. Όσο μπορούμε θέλουμε να αναπτύξουμε την αγορά, γιατί είναι πηγή βασικών εσόδων για τον ΠΑΟΚ. Στόχος είναι η δημιουργία, ενός συστήματος, γιατί και οι ηλεκτρονικές πωλήσεις είναι πολύ σημαντικές και αν υπάρχει η δυνατότητα χονδρικής είναι πολύ σημαντικό. Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα πολύ καλό κατάστημα, γιατί ξέρουμε ότι ο κόσμος του ΠΑΟΚ είναι πολύ απαιτητικός. Δεν ξέρω αυτήν τη στιγμή πότε θα είναι έτοιμο το νέο κατάστημα. Γίνονται προσπάθειες, για όσο το δυνατόν νωρίτερα και σωστότερα, να μπορούμε να ανακοινώσουμε την έναρξη των λειτουργιών».
Για την επαφή και την σχέση του με τον Ζήση Βρύζα: «Ο τρόπος που συζήτησα από την αρχή, ήταν ο τρόπος που με έκανε να αποφασίσω να ενταχθώ στον ΠΑΟΚ. Μην ξεχνάμε, ότι ο ΠΑΟΚ και σε αυτό το κομμάτι, έχει μία πολύ ικανή ομάδα. Η εντύπωση μου για τον πρόεδρο, είναι παραπάνω από πολύ καλή. Μιλάμε για σοβαρό άνθρωπο, που ακούει και δέχεται αυτά που του λες, έναν άνθρωπο που δεν ξέρω πόσες γνώσεις έχει, αλλά δεν υπήρχε περίπτωση να συζητήσουμε κάτι και να μην αντιλαμβάνεται τα πάντα. Και σε πολλές περιπτώσεις, έχει και αντίθετη άποψη και ιδέα»
Για το στόχους που έχει θέσει ο ίδιος του: «Πρώτος στόχος είναι με την καινούργια εταιρεία ένδυσης να κάνουμε ένα πάρα πολύ καλό ξεκίνημα στο κατάστημα λιανικής και μέσα από εκεί να δημιουργήσουμε όλη την άλλη υποδομή για να προχωρήσουμε σε κάτι πιο εμπορικό.
Τέλος, για την προσπάθεια ανεύρεσης νέων εσόδων, ανέφερε: «Σε αυτήν την κατεύθυνση θα δουλέψουμε και είναι πάρα πολύ δύσκολη για όλους. Δεν υπάρχει κλάδος που να μην ταλαιπωρείται αυτή την στιγμή, ολόκληρη η κοινωνία ταλαιπωρείται. Πέραν τούτου, πρέπει να κάνουμε αυτό που αρμόζει στον ΠΑΟΚ, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και αναλογικά με την εποχή να φεύγουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Θα κάνουμε μία προσπάθεια που να μπορεί να σταθεί και να λειτουργήσει σε οποιαδήποτε εποχή, καλή ή κακή»