To νέο λογότυπο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ (vid)
SHARE:
O Διογένης Δασκάλου ξεκίνησε την εκδήλωση κάνοντας μια αναφορά σε ιστορικά γεγονότα για τον ΠΑΟΚ.
Ο υπεύθυνος μάρκετινγκ Λάζαρος Μπαξεβάνος πήρε το λόγο:
"Εμεις θέλουμε με το νεο σήμα να καταλάβουν όλοι τι σημαίνει ο ΠΑΟΚ. Η εταιρία μας είναι πολυβραβευμένη και οι άνθρωποι που το ανέλαβαν ήταν φίλοι του ΠΑΟΚ. Δεν ήταν δύσκολο να τους εξηγήσουμε τι σημαίνει ο ΠΑΟΚ. Αυτό που συμβαίνει σήμερα είναι κάτι ασηνύθιστο. Προσπαθήσαμε να κρατήσουμε την καρδιά και του πηρύνα του ΠΑΟΚ ανέγγιχτο.
Αλέξης Χαραλαμπόπουλος (beetroot): "Είναι μια εξέλιξη του λογοτύπου. Οι παρεμβάσεις που θέλαμε να κάνουμε ήταν να έρθει το λογότυπο στο σήμερα. Ελπίζουμε να συντροφεύσει την ομάδα για πολλά χρόνια".
Αλέξης Νίκου (beetroot): "Βελτιώσαμε τις γραμμές του αετού. Να ανοίξουμε λίγο τα φτερά να γίνει πιο δυναμικό το σχήμα. Για τη γραφή, επιλέξαμε μία γεωμετρική, δυνατή και μπορεί και διαχρονική. Η προσθήκη της χρυσής λωρίδας, έχει αναφορές στην ιστορία του ΠΑΟΚ με το Βυζάντιο, ενώ το χρυσό για τον αθλητισμό σημαίνει αριστεία. Αυτό θέλουμε για τον ΠΑΟΚ, να αριστεύσει και να είναι πάντα πρώτος".
Λάζαρος Μπαξεβάνος: "Το εγχείρημα είναι μοναδικό για την Ελλάδα. Προχωρήσαμε σε μία μικρη αλλαγή. Δεν κάναμε κάθετα διαφορετικό. Θέλαμε κάτι ελαφρώς πιο σύγχρονο".
Αλέξης Νίκου (beetroot): "Η γραφή του ΠΑΟΚ υπήρχε στο σήμα δύο φορές. Ηταν θέμα λειτουργικότητας. Θέλαμε να νιώθεις την αλλαγή, αλλα να μην καταλαβαίνεις. Θέλαμε να δείξουμε ότι ο ΠΑΟΚ αλλάζει προς τα μπροστά, αλλά μένει ως έχει".
Αλέξης Χαραλαμπόπουλος: "Εχει επεκταθεί η αναγνωσιμότητα του λογότυπου. Εχουν διαμορφωθεί κάποιοι οπτικοί κανόνες και θα είναι το ένα και μοναδικό που θα χρησιμοποιείται".
Για το λόγο που δεν κινήθηκαν στο ύφος του αετού του Βυζαντίου και γιατι δεν έγιναν χρυσά και τα γράμματα:
Αλέξης Χαραλαμπόπουλος (beetroot): "Δε θέλαμε να είναι το λογότυπο του ΠΑΟΚ και το λογότυπο του Βυζαντίου. Είναι σύγχρονο για μία σύγχρονη αθλητική ομάδα. Με το χρυσό χρώμα και την έντονη θέση της ημερομηνίας ίδρυσης του ΠΑΟΚ και με το Δικέφαλο Αετό, η αναφορά στο Βυζάντιο σε σχέση με την ιστορία του ΠΑΟΚ, υπάρχει. Η γραφή είναι σύγχρονη".
Λάζαρος Μπαξεβάνος: "Για το μάρκετινγκ στον ΠΑΟΚ και τις αλλαγές. Με εσωστρέφεια δεν υπάρχει κέρδος για τον ΠΑΟΚ. Μια μεγάλη συνεργασία είναι με τη συγκεκριμένη εταιρία. Οπως και η συνεργασία με άλλη αθλητική εταιρία. Ολο το χειμώνα δουλεύουμε πάνω σε αυτά και θα τα δείτε μεσα στο καλοκαίρι"
Για το αν το νέο σήμα ήταν απόφαση της εταιρείας ή και ανθρώπων του ΠΑΟΚ:
Λάζαρος Μπαξεβάνος: "Έγινε η έμπνευση των ανθρώπων που το επιμελήθηκαν. Το είδαν και κάποιοι άνθρωποι της διοίκησης και κάποιοι άνθρωποι από τους συνδέσμους και κάποιοι που δεν είναι και τόσο φανατικοί. Η σχεδίαση ξεκίνησε από τον περασμένο Δεκέμβριο".
Για το που στοχεύει ο ΠΑΟΚ προς τους οπαδούς:
Λάζαρος Μπαξεβάνος: "Εχει πολλές συνιστώσες το target group του ΠΑΟΚ. Αυτούς που θέλουμε να προσεγγίσουμε πάλι είναι αυτοί οι οποίοι για κάποιους λόγους δεν έρχονται. Βλέπουν στην τηλεόραση, παθιάζονται με τον ΠΑΟΚ, αλλά δεν έρχονται στο γήπεδο. Αυτό είναι το target group μας. Αυτό που έχει αυτό το λογότυπο, είναι να του δώσουμε συναίσθημα. Συναίσθημα θα του δώσουμε μέσα από αγωνιστικές επιτυχίες. Είναι θέμα χρόνου να γίνει αυτό".