"Το λογότυπο είναι η αρχή"

Ο εκ των ιδρυτών της εταιρείας που ανέλαβε το νέο λογότυπο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Αλέξης Νίκου, μίλησε σε ραδιοφωνικό σταθμό της πόλης για τη σημερινή παρουσίαση και το νέο λογότυπο, σημειώνοντας πως η συνεργασία της εταιρίας με την ΠΑΕ αφορά στην αλλαγή της εταιρικής ταυτότητας και το λογότυπο αποτελεί μόνο την αρχή.
"Το λογότυπο είναι η αρχή"

Τα όσα είπε στο "Libero 107,4":

Για τη νέα συνεργασία με την ΠΑΕ ΠΑΟΚ: «Κληθήκαμε ξανά για μια καινούργια συνεργασία. Μας ζητήθηκε να ξεκινήσουμε με το βασικό project που είναι το νέο λογότυπο. Κληθήκαμε να κάνουμε το καινούργιο branding της ομάδας και προχωράμε βήμα βήμα. Το λογότυπο είναι η αρχή, θα γίνουν και άλλα πράγματα για την ταυτότητα της ομάδας. Κάναμε το πρώτο project και συνεχίζουμε τη συνεργασία».

Για το αν η απόφαση ήταν της εταιρείας ή των ανθρώπων του ΠΑΟΚ: «Για το λογότυπο μας δόθηκαν οι αρχές της ομάδας και πάνω σε αυτό δουλέψαμε. Γνωρίζουμε τον ΠΑΟΚ ως οπαδοί, από μικροί στο γήπεδο. Γνωρίζαμε το τι σημαίνει, δεν ήρθαμε από τον ουρανό για να το κάνουμε. Προσπαθήσαμε την αλλαγή να τη νιώθεις και όχι να τη βλέπεις. Ο δικέφαλος, νιώθεις ότι αλλάζει, έχουν βελτιωθεί τα σχήματά του, έχουν μεγαλώσει λίγο τα φτερά, για να βγει πιο δυναμικό και να ανταποκριθεί στις ανάγκες της ομάδας».

Για την επιλογή του χρυσού: «Είναι ένα τρίτο χρώμα που μπαίνει διακριτικά. Έχει αναφορά στο Βυζάντιο και το χρυσό στον αθλητισμό σημαίνει αριστεία. Και εμείς τον ΠΑΟΚ τον θέλουμε πρώτο. Επίσης το χρυσό δεν το έχει καμία άλλη ελληνική ομάδα».

Για το λόγο που δεν υπάρχουν τελείες στο όνομα του ΠΑΟΚ: «Όταν είναι κάτι τόσο αναγνωρίσιμο όσο ο ΠΑΟΚ, δε χρειάζονται. Δημιουργούσαν οπτικό θόρυβο. Είναι trademark ο ΠΑΟΚ, δε χρειάζονται οι τελείες. Και τα τέσσερα γράμματα σημαίνουν πολλά, αλλά και η λέξη ΠΑΟΚ σημαίνει πολλά. Θεωρήσαμε ότι δε χρειάζονται οι τελείες».

Για τα γράμματα παραπέμπουν σε ρώσικα: «Η γραμματοσειρά είναι δυνατή και στιβαρή. Είναι αστείο να το συζητάμε αυτό... Όλα τα γράμματα, κάνοντας το «Κ» έτσι, έχουν αποκτήσει μια ενιαία ώθηση. Θέλαμε οι φόρμες των γραμμάτων να ήταν ενιαίες. Πέρα από όλα αυτά, θεωρούμε ότι δίνει και ένα ρετρό, που έχει αναφορές στις ωραίες μέρες του ΠΑΟΚ. Το σύνολο του λογότυπου βγάζει αυτή την αίσθηση. Με τον καιρό πιστεύουμε θα το αγαπήσει ο κόσμος. Δεν κρύβει κάτι, έχει τονίσει τα θετικά στοιχεία του ΠΑΟΚ, περιλαμβάνει και την ιστορία και το καινούργιο και αν το αναλύσουν και το συνηθίσουν, θα το αγαπήσουν κιόλας».

Διαβάστε ακόμη...