Η ιστορία του Βυζαντινού Αετού - Μέρος 4ο
SHARE:
Τέσσερα άρθρα-μέρη που διακρίνονται από τις Ελληνικές και τις ξένες πηγές για τον Δικέφαλο Αετό, τα συμπεράσματα και την σύνδεση του Δικέφαλου Αετού με το Τετράφυλλο της Γέννησης μετά πετάλου γιατί πολλές φορές χρησιμοποιούνταν και μαζί σαν σύμβολα.
Μαζί με την Τετραλογία μας για το Δικέφαλο Αετό και το Τετράφυλλο μετά πετάλου, τα κείμενα που έχουν ήδη γραφτεί από ΑΣ ΠΑΟΚ και από άλλες πηγές και συγκεντρώθηκαν στους πολιτισμούς του ΠΑΟΚ ένας φίλαθλος ή ερευνητής μπορεί μάθει αρκετά. Η ιστορική έρευνα είναι δυναμική διαδικασία, πάντα θα υπάρχουν νέα ευχάριστα, εκπλήξεις για ΠΑΟΚ και δυσάρεστα για τους προπαγανδιστές.
https://www.acpaok.gr/el/page/9-istoria
https://www.paokmania.gr/blog/239531-oi-politismoi-toy-paok
.............................................
Θυμηθείτε το 3ο μέρος της σειράς με ένα κλικ ΕΔΩ.
Μέρος 4ο
Ιστορία του Τετράφυλλου της Γέννησης και της Ορθοδοξίας.
Για την ιστορία, το Τετράφυλλο αποτελεί, με βάση την Μυθολογία της Παλιάς Διαθήκης, το σύμβολο της Γέννησης του κόσμου όλου, όπου φεύγοντας οι Πρωτόπλαστοι από τον κήπο της Εδέμ, η Εύα το πήρε σαν φυλακτό καλοτυχίας.
Οι κήποι της Εδέμ βρίσκονται με βάση την Μυθολογία στη Μεσοποταμία εκεί που Αυτοκρατορίες της Μικράς Ασίας το είχαν για σύμβολό τους, το συναντάμε στη Κνωσό με την μορφή ισοσκελή Σταυρού προ Γέννησης του Χριστού όπως και το Δικέφαλο αετό, στις Μυκήνες, το συναντήσαμε στους Μακεδόνες και στην Αμφίπολη στην κεφαλή της Καρυάτιδας και στο θόλο, δείγμα βασιλικής σπανιότητας, το συναντήσαμε στην κρατική σημαία της Σαμψούντας σύμφωνα με το βιβλίο "Βιβλίο όλων των Βασιλειών του 1350", χαρακτηριστικό ο Ασπρόμαυρος Δρούγγος του Πόντου έχει ένα Μαύρο Τετράφυλλο Σταυρό και στις άκρες από δύο κεφάλια, σαν να βλέπεις έναν Αετό με 8 κεφάλια!
Το συναντάμε στο Δικέφαλο του καταστατικού της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Κύπρου, το συναντάμε στο Μονοκέφαλο αετό των Κομνηνών στην Κόμνη της Θράκης.
Το Τετράφυλλο ένα Κωνσταντινάτο φυλακτό που για τους Κωνσταντινουπολίτες με το δικό τους Βυζαντινό ημερολόγιο μέτρησης η γέννηση του κόσμου όλου, ισοδυναμεί με την γέννηση της Πόλης.
Το Βυζαντινό ημερολόγιο, επίσης γνωστό ως «Εποχή Δημιουργίας της Κωνσταντινούπολης» ή «Εποχή του Κόσμου», βασιζόταν στη χρονολόγηση από κτίσεως κόσμου (αρχαία Ελληνικά: Έτη Γενέσεως Κόσμου κατά Ρωμαίους και Έτος Κτίσεως Κόσμου ή Έτος Κόσμου). Αυτή η χρονολόγηση χρησιμοποιούσε και το Οικουμενικό Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως από το 691 έως το 1728. Ήταν επίσης η επίσημη χρονολόγηση της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας από το 988 έως το 1453, και στη Ρωσία από το 988 έως το 1700.
Το Βυζαντινό ημερολόγιο βασίζεται στο Ιουλιανό, εκτός του ότι το έτος ξεκινούσε την 1η Σεπτεμβρίου και τα έτη μετρούνταν από κτίσεως κόσμου (Λατινιστί: εποχή Anno Mundi). Η χρονολογία της κτίσεως κόσμου υπολογιζόταν σύμφωνα με τα αναφερόμενα στη μετάφραση της Παλαιάς Διαθήκης που έκαναν οι Εβδομήκοντα. Βασιζόταν στους παλαιότερους υπολογισμούς του Πανοδώρου του Αλεξανδρινού και τοποθετούσε την ημερομηνία της δημιουργίας στο 5509 π.Χ., πριν την Ενανθρώπηση. Η παράδοση να χρονολογούν τα έτη από κτίσεως κόσμου (λατινικά: «Annus Mundi» η Ab Origine Mundi — AM) είχε ήδη δημιουργηθεί ανάμεσα στους Εβραίους και τους πρώτους Χριστιανούς. Το έτος 1 της Δημιουργίας εθεωρείτο ότι διήρκεσε από την 1 Σεπτεμβρίου 5509 π.Χ. έως την 31 Αυγούστου 5508 π.Χ.
Έτσι, το τρέχον έτος 2023 μ.Χ. είναι το έτος 7531 σύμφωνα με τη Βυζαντινή χρονολόγηση (πιο συγκεκριμένα, το 7531 ως και την 31η Αυγούστου 2023 και 7532 από την 1η Σεπτεμβρίου).
Βυζαντινό ψηφιδωτό με τέτράφυλλα της Δημιουργίας του Αδάμ, (Καθεδρικός Ναός Μονρεάλε).
Η Γέννηση του κόσμου άλλοι λένε ότι ήταν στη Μεσοποταμία, άλλοι σε οικισμό στην Κύπρο, άλλοι στη Κνωσό, άλλοι στη Μακεδονία με στοιχεία Αρχανθρώπου, άλλοι στον Πόντο-Κασπία και ήρθαν Μακεδονία, Θεσσαλία, Ήπειρο εκεί που γεννήθηκαν οι θεοί του Ολύμπου που πήραν το όνομα τους οι πλανήτες. Όπως και να έχει η γέννηση του κόσμου συνδέεται με το μύθο του Τετράφυλλου της Εύας και το συναντάμε σε σημεία που εικάζεται ότι γεννήθηκε ο κόσμος.
Άλλωστε για τον πιο έξυπνο Έλληνα Νίκο Λυγερό ποιητή και πολυπράγμων, το Τετράφυλλο δάκρυ ισοδυναμεί με τα 4 Β σύμφωνα με το ποίημα του, το συναντάς εκεί..
Συμβολισμός Πέταλο –Σελήνη –Άρτεμη –ΣΑΣΚ-Τα 4 άλογα της Κωνσταντινούπολης και του ΠΑΟΚ μας
Το πέταλο δίνει μαγικές ιδιότητες στα άλογα που το φορούν γιατί τα κάνει να είναι σταθερά στο τρέξιμο και να μην πονούν τα πόδια τους και καλοτυχία σε όσους το βρίσκουν, ευφορία στα χωράφια που οι Βυζαντινοί στην γιορτή του Ιωάννη του Προδρόμου έσπερναν πέταλα μέσα στα χωράφια, σύμβολο του Ιπποδρόμου της Κωνσταντινούπολης που αντικατέστησε τους λάκους με τα λιοντάρια που έτρωγαν Χριστιανούς. Το πέταλο συμβολίζει την Αμφιτρύωνος Σελήνη η οποία με την σειρά της απεικονίζεται συνήθως ως θηλυκή μορφή με μία ημισέληνο ως στέμμα και έφιππη ή οδηγώντας άρμα με φτερωτούς ίππους. Στο θεολογικό και συμβολικό επίπεδο, η Θεά Σελήνη αποτελεί τη θηλυκή αρχή της δημιουργίας του Κόσμου, ίδια έννοια με το Τετράφυλλο των Πρωτοπλάστων και της Εύας, καθώς και την πόρτα προς την απόκρυφη φύση της ανθρωπότητος και του Σύμπαντος, προς εκείνο δηλαδή που μένει άφατο στη συνηθισμένη θέαση της Φύσεως. ‘Άρα τετράφυλλο-πέταλο–σελήνη οδηγούν στην Γέννηση της ανθρωπότητας και στην δικιά μας περίπτωση στην γέννηση του ΠΑΟΚ μας.
Υπό αυτή την έννοια θεωρείται ότι στοιχειώνει άμεσα το φαντασιακό και το υποσυνείδητο. Σημειώνεται ότι ο Σεληνιακός μηνίσκος αποτέλεσε ιδιαίτερο σύμβολο της Πόλης του Βυζαντίου, μια και οι Βυζαντινοί για 1000 και πλέον χρόνια είχαν το δικό τους ημερολόγιο που οι Βυζαντινοί συνδύαζαν την γέννηση του Κόσμου με τη Γέννηση της Κωνσταντινούπολης, όπως είδαμε και πιο πάνω.
Επίσης τα σύμβολα της Σελήνης έχουν υιοθετηθεί στην χριστιανική αγιογραφία της Μακεδονικής Σχολής είτε ως διακοσμητικά στοιχεία χώρου, είτε και ως σύμβολα Αγίων όπως π.χ. στην αγιογραφία της Αγίας Αικατερίνης, των Ευαγγελιστών κλπ. Το πέταλο που συμβολίζει την Σελήνη συνδέεται άρρηκτα και με την Θεά Άρτεμη που είναι θεά σεληνιακή και με την ιδιότητα αυτή η Άρτεμη ταυτίστηκε με τη Σελήνη πιθανότατα από τα κλασικά χρόνια. Η Θέα Άρτεμη ήταν προστάτιδα του Βυζαντίου από την ίδρυση του μέχρι να επανιδρυθεί με το όνομα Κωνσταντινούπολη, για 1000 χρόνια, έχοντας σαν σύμβολο της την αμφικτρύωνος Σελήνη. Το πέταλο λοιπόν που εκτός των άλλων συμβολισμών είναι σύμβολο της Θεάς Άρτεμης ενώνει και τον ΠΑΟΚ με τον ΣΑΣΚ (Σύνδεσμο Αθλητικών Σωματείων Κωνσταντινούπολης) που είχε σαν έμβλημα την Θεά Άρτεμη, δηλαδή με όλα τα σωματεία της Κωνσταντινούπολης και δεν είναι τυχαίο που ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος στα 90χρονα του ΠΑΟΚ δήλωσε επί λέξη ότι ο ΠΑΟΚ είναι ο συνεχιστής όλου του Πολιτικού Αθλητισμού εκτός του πιο παλιού πολιτιστικού σωματείου της Ρωμιοσύνης Ερμής 1875-1877.
https://skgsports.gr/football/26-aprilioy-i-gennisi-toy-ermi-stin-konstantinoypoli-kai-o-paok/
Πέταλο –Άλογο-Ιππόδρομος –Σύμβολο εξουσίας
Οι αρχαίοι Έλληνες είχαν τον Δούρειο Ίππο, οι Αρχαίοι Μακεδόνες τον Μαύρο Βουκεφάλα. Υπήρχαν και σχέδια Δικέφαλων με πέταλα μαζί.
Οι Χριστιανοί είχαν τον μύθο με τα 4 άλογα της αποκάλυψης του Ιωάννη που το καθένα συμβόλιζε κάτι σημαντικό, οι Κωνσταντινοπολίτες είχαν έξω από τον ιππόδρομο τους 4 άλογα ακολουθώντας τα 4 άλογα της αποκάλυψης. Το πέταλο εκτός των άλλων ήταν σύμβολο του Ιππόδρομου της Κωνσαντινούπολης και των ίππων που έτρεχαν εκεί.
Τα ζήλευαν φαίνεται οι Λατίνοι και τα πήραν λάφυρο μετά την άλωση στον Άγιο Μάρκο της Βενετίας. Ζήλεψαν και οι Γερμανοί και τα έβαλαν τα 4 άλογα πάνω στην κεντρική τους πύλη στο Βερολίνο σαν αυτοαποκαλούμενοι συνεχιστές της Αγίας Γερμανικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας...
Τα 4 Άτια του ΠΑΟΚ και ο Μέγας Αλέξανδρος με το Βουκεφάλα στην Θεσσαλονίκη
Ο δικός ΠΑΟΚ με τον δικό του σχέδιο Δικέφαλου Αετού με τα πένθιμα, κλειστά φτερά που επιλέγει τα τελευταία χρόνια, δείγμα συστολής, μόνιμου πένθους για όλες τις αλύτρωτες πατρίδες και δείγμα βαθιάς γνώσης της ιστορίας δεν χρειάζεται να αποδείξει την γνησιότητα του, παρόλο που η προπαγάνδα πλέον είναι συστηματική και θύματα της αρκετός κόσμος που δεν αναζητά την αλήθεια. Ο δικός μας ΠΑΟΚ δεν χάνει ποτέ, νικά πάντα ακόμα και όταν φαίνεται ότι χάνει γιατί έχει και αυτός τα 4 δικά του άλογα στο διάβα της ιστορίας του.
1) Τον Στρατό Διονυσίου, τον καλύτερο Έλληνα τραγουδιστή που σαν Βυζαντινός αγαπούσε τον Ιππόδρομο κυρίως για τα ζωντανά και είχε άλογο με το όνομα ΠΑΟΚ.
2) Το Θρυλικό άλογο ΠΑΟΚ που σάρωνε στον Ιππόδρομο, έκανε ρεκόρ στοιχημάτων και πήρε 15 πρωταθλήματα στην Μακεδόνισσα Αθήνα μια και είπαμε ότι το όνομα της η πόλη το πήρε από την Θεά Αθηνά που ζει στον Όλυμπο απέναντι από την αρχαία Θέρμη ή αλλιώς ΘεσσαλοΝίκη-Στρατονίκη συνώνυμο της Αθήνας και επίθετο της Θεάς Αθηνάς.
3) Τον πρόεδρο της ΚΑΕ, Χατζόπουλο που είναι παγκόσμιος στις ιπποδρομίες και έχει βάλει σκοπό να ξεχρεώσει το μπάσκετ του ΠΑΟΚ.
4) Και φυσικά τον μεγάλο Τραντέλληνα Γιάννη Σαββίδη, τον Ρωμιό, Βυζαντινό, τον τελευταίο Αυτοκράτορα του Πόντου με τον Χρυσό Δικέφαλο σε κόκκινο φόντο όπως το Κόκκινο ποτάμι από το αίμα της Γενοκτονίας, τον Ασπρόμαυρο Δικέφαλο του Αυτοκρατορικού στόλου, τον Ασπρόμαυρο Δικέφαλο του ΠΑΟΚ, με το τετράφυλλο της Σαμψούντας, πάνω στο Μαύρο Άλογο του όπως ο Αλέξανδρος ιππεύει τον Βουκεφάλα του, αγναντεύοντας από την Θεσσαλονίκη τον Μακεδόνα Όλυμπο με τον αιώνιο ήλιο της Μακεδονίας.