Ευτυχώς κινήθηκε μόνος του!
SHARE:
Πρόκειται για μία πολύ σημαντική συμφωνία, καθώς ο ΠΑΟΚ κατάφερε να εκμεταλλευτεί σε μεγάλο βαθμό το πολύ δυνατό «brand name» που διαθέτει στην αγορά, όντας μία μεγάλη ομάδα με πολύ κόσμο, αποκτώντας από αυτή τη συμφωνία έσοδα που καλύπτουν μεγάλο ποσοστό του μπάτζετ του.
Εκτός από το οικονομικό όφελος της χορηγίας, το οποίο είναι πολύ προσοδοφόρο για τον «Δικέφαλο», αξίζει να τονιστεί ιδιαίτερα η σημασία της πρωτοβουλίας που ανέλαβαν οι επιτελείς του ΠΑΟΚ, κινούμενοι αυτόνομα στην αγορά για την ανεύρεση ενός βασικού χορηγού για τη φανέλα.
Η διοργανώτρια αρχή του πρωταθλήματος μπάσκετ έχει συμφωνήσει με άλλη εταιρεία στοιχημάτων και συγκεκριμένα τον «Stoiximan», χωρίς ωστόσο η συγκεκριμένη συμφωνία να έχει επικυρωθεί μέχρι σήμερα, λίγα εικοσιτετράωρα πριν το πρώτο τζάμπολ στο ελληνικό πρωτάθλημα.
Αυτό από μόνο του κάνει ιδιαίτερα θολό το τοπίο και σίγουρα δεν εξασφάλιζε στον ΠΑΟΚ τα έσοδα που τόσο πολύ είχε ανάγκη για να φέρει σε πέρας τον ισολογισμό του.
Επιπρόσθετα, αξίζει να σημειωθεί ότι ακόμα και αν επικυρωθεί η κεντρική χορηγία για το ελληνικό πρωτάθλημα, τα έσοδα που αναλογούν στις ομάδες είναι αρκετά λιγότερα από το ποσό που εξασφάλισε μόνος του ο ΠΑΟΚ, εκμεταλλευόμενος τη δυναμική του ως σύλλογος, μιας και αντίστοιχη ξεχωριστή χορηγία ο ΟΠΑΠ έχει δώσει μόνο στους υπόλοιπους τρεις μεγάλους (Ολυμπιακό, Παναθηναϊκό και ΑΕΚ) μέχρι στιγμής.
Στον «Δικέφαλο» ελπίζουν ότι θα επικυρωθεί και η συμφωνία κεντρικής χορηγίας της λίγκας, προσδοκώντας σε επιπλέον έσοδα, αλλά και θέλοντας να μειωθεί στο ελάχιστο ο κίνδυνος αναβολής έναρξης του πρωταθλήματος της Basket League, ο οποίος όσο δεν υπάρχει κεντρικός χορηγός άρα και έσοδα για τις ομάδες, ελλοχεύει.