Το σύμβολο του ΠΑΟΚ...

Στον ζωντανό και πολυσυλλεκτικό οργανισμό που λέγεται ΠΑΟΚ, ένας νεαρός Αλβανός έγινε η αφορμή να εκφραστούν είτε ομαδικά (ανακοινώσεις συνδέσμων) είτε ατομικά (σχόλια μελών του σάιτ) περί του τι εστί ΠΑΟΚ, δηλαδή τι είναι ο ΠΑΟΚ.
Αρκαδοπόντιος Αρκαδοπόντιος
Το σύμβολο του ΠΑΟΚ...

Κοινό σημείο των ανακοινώσεων, αλλά και του μεγίστου μέρους των σχολίων μια υφέρπουσα «πολιτική» διάσταση, ακόμη και στις προτροπές περί «μη πολιτικοποιήσεως» του θέματος, μέσα από την οποία, επιχειρείται να εξηγηθεί η συμπεριφορά του νεαρού Αλβανού σε σχέση με τον ΠΑΟΚ.

Προσωπικά δεν πιστεύω στην «πολιτική» όπως έχει διαμορφωθεί στην Ελλάδα και την Αθήνα τα τελευταία 35 χρόνια, τουλάχιστον. Ασφαλώς και ο άνθρωπος είναι πολιτικό όν, ασφαλώς και ο πολίτης ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ν' ασχολείται με τα κοινά, αλλά αυτό που γίνεται τα τελευταία 35 χρόνια, αποτελεί μνημείο και κατάσταση προς αποφυγή ενασχολήσεως με την «πολιτική» γιατί χάνεις κάθε υγιή σκέψη και διάθεση να σκεφθείς και να δράσεις πολιτικά.

Τι επικρατεί λοιπόν; Η λεγόμενη «κομματική συμπεριφορά» που έχει μετατρέψει τους Έλληνες και κυρίως τους Αθηναίους πολίτες σε άβουλα κομματικά υποχείρια.

Αν λοιπόν σήμερα, δεν ασχολείσαι με την πολιτική, δεν είσαι «απολιτίκ» αλλά ΥΓΕΙΩΣ και ΒΑΘΕΙΑ πολιτικοποιημένος με την έννοια ότι διαφυλλάσσεις στα εσώψυχά σου όλες τις βασικές ανθρώπινες αξίες και παραμέτρους της πολιτικής σκέψεως και συμπεριφοράς και ενώ περιμένεις καρτερικά να περάσει αυτή η λαίλαπα των αδίστακτων δολοφόνων κάθε αυθεντικής πολιτικής ιδέας, τις μεταδίδεις στα παιδιά σου.

Πως γίνεται αυτό; Γίνεται με τον ίδιο τρόπο που ο μέσος δημοκρατικός πολίτης περίμενε καρτερικά να περάσει η λαίλαπα της «εθνικόφρονος» δικτατορίας για να επανέλθει το δημοκρατικό πολίτευμα. Γίνεται με τον τρόπο που ο πρόσφυγας της Τραπεζούντας και της Μικράς Ασίας πήρε πέντε βασικά πράγματα (τα εικονίσματα, τις φωτογραφίες των οικείων του και 2-3 χρυσαφικά ενθύμια) από Τ 'ΑΡΧΟΝΤΙΚΑ του στις αλησμόνητες πατρίδες και ΚΥΝΗΓΗΜΕΝΟΣ ήλθε στο νεοσύστατο ελληνικό κράτος, για να ΞΑΝΑΡΧΙΣΕΙ από την αρχή.

Εδώ λοιπόν αρχίζει η σημερινή μας επαφή για τον ΚΑΤΣΕ και τον ΠΑΟΚ. Κατ' αρχήν να πώ ότι « βγάζω το καπέλλο» στον νεαρό και στον, όπως δείχνουν τα πράγματα, μέντορά του αρχηγό της Εθνικής Αλβανίας.

Γιατί; Γιατί ανεξάρτητα από το αν συμφωνεί η διαφωνεί κανείς μαζί του, ανεξάρτητα αν το επιθυμούσε η όχι, δείχνει να έχει ΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ να δημιουργήσει ένα ΓΕΓΟΝΟΣ με προμελετημένο σχέδιο και «τάιμινγκ», που τον ίδιο τον έκανε ήρωα στους συμπατριώτες του , και συνάμα τον καθιστά, αν και εικοσάχρονο, ΑΝΔΡΑ που αναλαμβάνει τις συνέπειες των πράξεών του και το κυριότερο; Ανέδειξε την ΠΑΝΤΕΛΗ έλλειψη συνοχής όχι μόνο στον ΠΑΟΚτσήδικο κόσμο αλλά και στους πολίτες του ελληνικού και αθηναικού κράτους.

Γιατί η απάντηση του ΠΑΟΚτσήδικου κόσμου αλλά και γενικότερα του κόσμου, ποια ήταν; Ανακοινώσεις, λόγια και αντεγκλήσεις μεταξύ συνδέσμων και κομμάτων, έλλειψη ψυχραιμίας και εμφανής έλλειψη ικανότητος για ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ στα πράγματα.

Φτάσαμε σε σημείο να «λογομαχεί» η Θύρα 4 με την «ασημένια μου καδένα πες μου πως με έχεις έννοια».

Αφορμή η τουλάχιστον ΑΤΥΧΗΣ έμπνευση του συντάκτου της ανακοινώσεως της Θ4 που έκανε λόγο «για περήφανους μετανάστες».

Δεν θα σε κρίνω φίλε μου για την ξεκάθαρα εκτός ΠΑΟΚτσήδικης ιστορίας φρασεολογία σου. Στο κάτω-κάτω αυτό αισθανόσουν αυτό έγραψες. Όμως αυτό που γράφουμε πρέπει να συμβαδίζει με την ΛΟΓΙΚΗ και την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

Μετανάστες φίλε μου είναι οι Έλληνες που έφυγαν ΑΥΤΟΒΟΥΛΑ και πήγαν σε Αμερική, σε Γερμανία, σε Αυστραλία, στην Αφρική με ποιο κίνητρο; Για ένα καλύτερο μέλλον. Εσωτερική μετανάστευση «πέτυχε» ο «εθνάρχης» την δεκαετία του '60 και άδειασε την ελληνική επαρχία για να ΕΝΙΣΧΎΣΕΙ το αθηναικό κράτος με καλύτερα ελεγχόμενους ψηφοφόρους και για να καταστρέψει πολεοδομικά και οικιστικά, μέσω της «ανάπτυξης» μία από τις ομορφότερες πόλεις του κόσμου την Αθήνα. Κίνητρο της εσωτερικής μετανάστευσης; Καλύτερες συνθήκες διαβιώσεως, που πέραν των άλλων εξασφαλίζονταν και με την απονομή του πρωκταθλήματος στην ομάδα της «εργατιάς» και την ομάδα της «υψηλής κοινωνίας». Εντάξει μεγάλε είσαι στην πρωτεύουσα, το χωρίο σου είναι «βλαχιά», έχεις θέατρα, αλλά δεν πας, έχεις πολλά μέρη που ... κρύβεσαι, αισθάνεσαι «μέτοχος» στα κέντρα αποφάσεων. Ωραία, ψήφιζε τώρα.

Έκανες ακριβό μέρος την Κυψέλη, μετά την Εκάλη, μετά τα νησιά και τώρα εσχάτως ξαναγυρίζεις στο χωριό σου... Όμως τώρα δεν είσαι «βλάχος», αλλά αναζητάς την «ποιότητα ζωής» και «προστατεύεις το περιβάλλον»... Την Αθήνα έτσι όπως την κατάντησες γιατί δεν προστάτευσες το περιβάλλον; Ήταν πολλά τα λεφτά εε;

Τέλος πάντων. Τι λέγαμε; Για την μετανάστευση!

Οι Αλβανοί, οι Πακιστανοί, οι Αφγανοί, μετανάστευσαν ήλθαν στην ελληνική επικράτεια γιατί; Αναζητώντας ένα καλύτερο αύριο.

Κοινός λοιπόν τόπος όλων των κυμάτων μεταναστεύσεως είναι η αναζήτηση του ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ.

Και σε ρωτάω φίλε μου: οι Ελληνες του Πόντου και της Μικράς Ασίας έφυγαν από τις εστίες τους και ήλθαν στο Ελλαδικό κράτος επειδή αναζητούσαν το καλύτερο; Δηλαδή εκεί που ζούσαν περνούσαν άσχημα και άφησαν την Σμύρνη την Τραπεζούντα και την Αρτάκη, για να έλθουν σε μια Ελλάδα που μόλις είχε περάσει από δύο βαλκανικούς πολέμους και δεν υπήρχε ούτε δένδρο για να βρείς ίσκιο;

Θα σου πω επιγραμματικά που ζούσαν: "Στη Σαμψούντα το 1896, από τις 214 επιχειρήσεις οι 156 είναι ελληνικές. Στην Tραπεζούντα από τις 5 τράπεζες οι 4 είναι επίσης ελληνικές. Tο τελευταίο τέταρτο του 19ου αιώνα, όπως αναφέρει ο Antony Bryer, και το μικρότερο ελληνικό χωριό είχε το δικό του σχολείο."

Συνεπώς φίλε μου μπορείς να τους ονομάσεις όπως θέλεις, αφού αποφεύγεις να τους πείς πρόσφυγες, αλλά όχι μετανάστες γιατί δεν αναζητούσαν το καλύτερο αλλά ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑΝ το κάλλιστο.

Και βέβαια φίλε μου στην ανακοίνωσή σου αν υπέπεσες σ' ένα, τουλάχιστον ατόπημα, αναφορικά με την ΠΑΟΚτσήδικη ιστορία, διέπραξες έγκλημα κατά του ποδοσφαιρικού μεγέθους ΠΑΟΚ, το οποίο δεν σχολιάσθηκε καθόλου. Γράφεις λοιπόν: "Πάνω σε αυτές τις συνθήκες μεγαλούργησε ο σύλλογος και έφτασε στο σημείο να γίνει η μοναδική λαοφιλής ομάδα στην πόλη της Θεσσαλονίκης"

Φίλε μου αυτή την παραδοχή μόνο αρειανός (συγγνώμη για την προσβολή) μπορούσε να την κάνει και μόνο αυτός που θέλει το μέγεθος ΠΑΟΚ να έχει τοπικά περιορισμένο χώρο επιρροής... Μόνο αυτός ψάχνει ΕΝΑΓΩΝΙΑ εδώ και χρόνια να σε κρατήσει ΕΝΤΟΣ των τειχών της «πόλης». Μόνο αυτός ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙΤΑΙ από μια σύγκριση του «καλύτερου της πόλης». Μόνο αυτός παίρνει δύναμη και λόγο υπάρξεως από μια τέτοια πάλη «για το αφεντικό της πόλης». Μόνο αυτός μιλά για τους «αιώνιους του ελληνικού ποδοσφαίρου» και τους «αιώνιους της Θεσσαλονίκης». Δεν καταλαβαίνεις την διαφορά; Και εσύ απλόχερα και αφελώς του προσφέρεις αβίαστη «ομολογία» του «ΠΑΟΚ Θεσσαλονίκης»

Πάμε στις άλλες ανακοινώσεις που είχαν δύο πυλώνες: το ζήτημα λέει είναι οικογενειακό και θα λυθεί ενδοοικογενειακά. Αν είναι έτσι γιατί βγήκαν ανακοινώσεις; Δηλαδή όταν ο οικογενειάρχης θέλει να λύσει ένα ζήτημα οικογενειακό, βγάζει ανακοίνωση στη γειτονιά;

Ο άλλος πυλώνας λέει είναι η «αντιπαράθεση» με την ασημένια καδένα στα πλαίσια μη πολιτικοποιήσεως του θέματος. Και μόνο που απαντάς στην ασημένια καδένα με οιονδήποτε τρόπο, όχι απλώς πολιτικολογείς αλλά και την νομιμοποιείς ως πολιτική δύναμη και δίνεις πολιτική χροιά στον ναζιστικό της χαρακτήρα.

Αναρωτιέται ο άλλος αν μπορεί να συνυπάρξει στην αγκαλιά του ΠΑΟΚ ο δεξιός, ο αριστερός, ο φασίστας, ο αντιφασίστας ο χρυσαυγίτης, ο πασόκος, ο εθνικόφρων και το κάθε καρυδιάς καρύδι.

Κοίταξε αγαπητό πειραιωτάκι: θα θεωρήσω την απορία σου λογική και όχι ύποπτη με την έννοια ότι επιιχειρείς να «πείσεις» πως στον ΠΑΟΚ φωλιάζουν πολιτικές ομάδες.

Είναι αποδεκτό ότι ο πολίτης που είναι ΠΑΟΚτσής, ενδεχομένως να έχεις και κάποια «πολιτική» τοποθέτηση. Το ζήτημα είναι το εξής και το ερώτημα ένα:

Όταν ο ΠΑΟΚτσής καλείται ν' αντιμετωπίσει ένα θέμα του ΠΑΟΚ, το κάνει με καθαρά ΠΑΟΚτσήδικα κριτήρια ή μέσα από την «πολιτική» του τοποθέτηση;

Αν το κάνει με ΠΑΟΚτσήδικα κριτήρια σημαίνει ότι έχει αποτάξει την όποια πολιτική τοποθέτηση, άρα δεν υπάρχει λόγος να φωλιάσει η οποιαδήποτε πολιτική άποψη στον ΠΑΟΚ!

Αν αντιμετωπίζει το ζήτημα μέσα από την πολιτική του τοποθέτηση, τότε εξ αντικειμένου δεν χρειάζεται να φωλιάσει η τοποθέτησή του στον ΠΑΟΚ γιατί έχει βάλει τον ΠΑΟΚ σε δεύτερη μοίρα δηλαδή προτάσσει τις πολιτικές από τις αθλητικές του προτιμήσεις.

Συνεπώς το ερώτημά σου είτε ύποπτο είτε αθώο είναι ΑΤΟΠΟ.

Το ζήτημα που όμως ανακύπτει είναι γιατί ο ΚΑΤΣΕ να μην αντιμετωπισθεί με ΠΑΟΚτσήδικα κριτήρια αλλά με βάση τις πολιτικές πεποιθήσεις του καθενός.

Προφανώς γιατί έχει περάσει ένας από τους πολλούς «μύθους» της μεταπολιτευτικής Ελλάδος και Αθήνας ότι δηλαδή εντάξει η αθλητική προτίμηση αλλά ο άνθρωπος είναι πολιτικό όν έχει πολιτική συνείδηση, μπλα μπλά μαλακίες ...

Λοιπόν το μέγεθος ΠΑΟΚ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ. Είναι ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ πολιτικός σχηματισμός και περικλείει στον πυρήνα του όλα εκείνα τα θεωρητικά στοιχεία που μπορούν να καλύψουν κάθε ανθρώπινη προσδοκία για μια ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ και βιοτικά και φιλοσοφικά.

Θα μπορούσα να γράψω πολλά αλλά ας το πώ περιεκτικά (μην ακούτε τον μανόλο)

Βλέποντας αυτό το βίντεο ποιος είναι αυτός, εκτός ΠΑΟΚ, που θα μου μιλήσει για πατρίδα, για θρησκεία, για κοινοκτημοσύνη για «αγάπη του πλησίον», για κοινωνική αλληλεγγύη, για αξιοπρέπεια, για ανιδιοτέλεια, για τιμιότητα, για ανθρώπινες αρετές, για τέχνη, για πολιτισμό.

Α Π Ο Λ Υ Τ Ω Σ   Κ Α Ν Ε Ι Σ

Το μόνο που μπορούν να κάνουν οι πωλητικοί σχηματισμοί , είναι να μου κάνουν κανένα ρουσφετάκι καμμιά μεταθεσούλα, καμμιά μετάταξη στην Αεροπορία, καμιά έγκριση σε δανειάκι, να μην υπηρετήσει ο γιόκας μου Βόρεια της Εκάλης, να μην υπηρετήσει στην Κύπρο γιατί ως γνωστόν ο «εθνάρχης» απεφάνθη ότι η «η Κύπρος είναι μακριά» και άλλα συναφή μικροθελήματα που δείχνουν την διανοητική ανικανότητα και ανεπάρκεια των πωλητικών αλλά και το πόσο φτηνά πουλαει ο πολίτης την συμμετοχή του στα κοινά.

Και έρχεται ο ΚΑΤΣΕ και ο μέντοράς του Τσάνα και κάνουν όλο το σύστημα «ρόμπα».

Προσωπικά τους ευχαριστώ και τους δύο για την αφορμή που μου δίνουν για ενδοσκόπηση και ταυτοποίηση του ΠΑΟΚισμού. Κι επειδή οι πραγματικοί ΕΛΛΗΝΕΣ είναι βαθιά δημοκρατικοί άνθρωποι δεν έχουν ΚΑΜΜΙΑ διάθεση να υποδείξουν στον κάθε Τσάνα και ΚΑΤΣΕ το αν πρέπει να πιστεύουν στην μεγάλη Αλβανία και το αν θέλουν την Μακεδονία και το αν θέλουν τον UCK. Να πιστεύουν και να θέλουν το ΚΑΛΥΤΕΡΟ για την πατρίδα τους και αυτό να τους χαροποιεί.

Ωστόσο οι πραγματικοί Έλληνες τους στέλνουν ένα μήνυμα: Δεν θα είναι πραγματικά ευχάριστο γι αυτούς να μετρήσουν ποια είναι η μεγάλη Αλβανία.

Κι επειδή μιλάμε για τον ΠΑΟΚ και ο ΚΑΤΣΕ είναι παίκτης του ΠΑΟΚ, καλό θα είναι να μάθουν γιατί έχουν και αυτοί τον ΑΕΤΟ στην σημαία τους. Είναι βέβαιο ότι δεν ήταν σύμβολο της μεγάλης αλβανίας.

Προσωπικά θα ήταν το ΠΡΩΤΟ που θα μάθαινα στον ΚΑΤΣΕ και αυτό θα ήταν και το περιεχόμενο της τιμωρίας του. Μια τιμωρία πικρή, σαν την ασπιρίνη, που με την πίκρα της όμως σου ρίχνει τον πυρετό και σε γιατρεύει.

Θα μου πείς όμως, οι ΠΑΟΚτσήδες γνωρίζουμε τι και ποιο είναι σύμβολο του ΠΑΟΚ; Και γιατί το έχουν ΠΟΛΛΕΣ χώρες , όχι μόνο στην Ευρώπη; Και μη μου πεις ότι αυτό είναι θέμα ...πολιτικής.

Για το σύμβολο του ΠΑΟΚ μιλάμε

Υ.Γ. Βλέποντας αυτήν την τεράστια ποδοσφαιρική προσωπικότητα που λέγεται ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΣΟΥΡΑΝΗΣ, θεωρώ ότι ο ΠΑΟΚ πρέπει να τον κρατήσει στην αγκαλιά του εφ' όρου ζωής. Όπως σωστά έπραξε με τον προκάτοχο του Ηuub Γ.Χ που από τσάκας της προπονητικής, που έμοιαζε στα πλέι-οφ, έχει την δυνατότητα να εξελιχθεί στον ΑΛΕΞ ΦΕΡΓΙΟΥΣΟΝ του ΠΑΟΚ.

Διαβάστε ακόμη...