Pregame Analysis: Τι μας έδειξαν Φερέιρα και Μαρτίνς στην τελευταία τους «μονομαχία»
SHARE:
Ενθυμούμενοι κάποια βασικά στοιχεία του πως "κινήθηκαν" οι δυο προπονητές στο τελευταίο χρονικά παιχνίδι, το ματς κυπέλλου με την ανατροπή του δικεφάλου και τη νίκη με 3-2, μπορούμε να έχουμε μια εικόνα του τι θα δούμε και σήμερα στην πρεμιέρα των playoffs.
Τα «χαρτιά» του Αμπέλ Φερέιρα
Πίεση με Άκπομ
Γρήγορο transition με Πέλκα
Δημιουργία με Γιαννούλη
Από πλευράς ΠΑΟΚ, ο Φερέιρα έδωσε βάση στην πίεση ψηλά όταν η ομάδα βρισκόταν σε φάση άμυνας. Σε αυτό βοήθησε και η συμμετοχή του Άκπομ, ο οποίος έχει τα στοιχεία της ταχύτητας και της δύναμης σε μεγαλύτερο βαθμό από τον Σφιντέρσκι. Στόχος ήταν να αναγκάσουν σε λάθος τα αργά στόπερ του Ολυμπιακού και να βγάλουν μετά γρήγορη αντεπίθεση, πράγμα που το πέτυχαν αρκετές φορές χωρίς όμως να σκοράρουν.
Οι γηπεδούχοι προσπάθησαν να βγάλουν γρήγορο transition ακόμα και μετά από κόρνερ του αντιπάλου, κυρίως με τον Πέλκα ο οποίος με την ταχύτητά του είναι επικίνδυνος σε τέτοιες καταστάσεις.
Σε φάση επίθεσης, κυρίως προσπαθούσε να παίξει από αριστερά, με τις γνώριμες για φέτος προωθήσεις του Γιαννούλη. Αν και ο Πορτογάλος τεχνικός προσπάθησε να αλλάξει τον τρόπο παιχνιδιού και να μην παίζει η ομάδα μόνο από αριστερά, και πάλι τις περισσότερες φορές ο Μάτος γινόταν 3ος στόπερ στο ξεκίνημα της ανάπτυξης από πίσω, ενώ ο Γιαννούλης ανέβαινε ψηλά. Με το πρώτο γκολ να προέρχεται από σέντρα του.
Τα «χαρτιά» του Μαρτίνς
Οι συνεργασίες Τσιμίκα – Βαλμπουενά
Ο ρυθμιστής Καμαρά
Ο Μαρτίνς από την άλλη μεριά προτίμησε να περιμένει τον αντίπαλο στο μεσαίο τρίτο τις περισσότερες φορές, με εξαίρεση το τελευταίο εικοσάλεπτο που βρισκόταν πίσω στο σκορ. Σε φάση επίθεσης κυρίως έπαιξε από τα αριστερά με τον Τσιμίκα και τις συνεργασίες του με τον Βαλμπουενά. Το δεύτερο γκολ προήλθε έτσι, με τους δυο ερυθρόλευκους να βάζουν στη μέση τον Μάτος και τον Τσιμίκα να μένει μόνος, αφού ο Πέλκας δεν είχε ακολουθήσει χαμηλά στην άμυνα.
Ένα ακόμη σημείο που πρέπει να σταθούμε είναι η πάσα που έψαχναν οι ερυθρόλευκοι στο μεσοδιάστημα και συγκεκριμένα στον Καμαρά. Ο μέσος από τη Γουινέα κινείται πιο μπροστά από τους άλλους δυο χαφ στη φάση της επίθεσης και αρκετές φορές βρέθηκε μόνος δημιουργώντας ανισορροπία στην άμυνα του ΠΑΟΚ.