Ο ΠΑΟΚ, τα ΜΜΕ και οι φίλαθλοι
Από gazzetta.gr: Στην ΠΑΕ παρήγγειλαν μια δημοσκόπηση προκειμένου να διαπιστώσουν την «ταυτότητα» του ΠΑΟΚτση ως πελάτη των ΜΜΕ και σε ποιο βαθμό επηρεάζεται από τα σχόλια.
Πηγή: gazzetta.gr
SHARE:
Στην Τούμπα, σε μια προσπάθεια για να βελτιωθεί οι επικοινωνιακή πολιτική του σωματείου, παρήγγειλαν και πιο συγκεκριμένα ο υπεύθυνος επικοινωνίας της ΠΑΕ Κυριάκος Κυριάκος, από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, μια δημοσκόπηση σχετικά με την "ταυτότητα" του ΠΑΟΚτσή ως "πελάτη" των ΜΜΕ.
Στον ΠΑΟΚ θέλουν να δουν ένα ψυχολογικό προφίλ για το πως ενημερώνεται, ποιό είδος ενημέρωσης προτιμά, ποιές ώρες, τι τον επηρεάζει θετικά ή αρνητικά περισσότερο, αν έχει διαδραστική σχέση (τηλέφωνα σε ραδιόφωνα, σχόλια σε άρθρα) και ποιός είναι ο συσχετισμός ανάμεσα σε ενεργό φίλαθλο (κάτοχο εισιτηρίου διαρκείας, πελάτη στη μπουτίκ κλπ) και ενεργό ακροατή/επισκέπτη/αναγνώστη. Τα αποτελέσματα θα παρουσιαστούν δημόσια προς το τέλος του χρόνου.
TAGS: