Η διπλή εκπροσώπηση στην Κωνσταντινούπολη και το νέο ραντεβού στο Βερολίνο

Το SDNA έχει το ρεπορτάζ για τις non stop παρουσίες των πρωταθλητών Ελλάδας στα παγκόσμια φόρουμ του «TransferRoom».
Πηγή: sdna.gr
Η διπλή εκπροσώπηση στην Κωνσταντινούπολη και το νέο ραντεβού στο Βερολίνο
Photo Credits: @PAOK FC

Με δύο εκπροσώπους έκανε check in ο ΠΑΟΚ στο παγκόσμιο φόρουμ του «TransferRoom» που έλαβε χώρα στην Κωνσταντινούπολη και στο οποίο έδωσαν το παρών – όπως έγραψε το SDNA - ακόμα τρεις ελληνικές ομάδες (ΑΕΚ, Παναθηναϊκός, Αστέρας Τρίπολης).

Για τους πρωταθλητές Ελλάδας βρέθηκαν στη γειτονική χώρα ο Παντελής Θωμάρεης (Football Operations Manager) και ο Πολυχρόνης Σεγκερίδης που ανήκει στο τμήμα σκάουτινγκ του συλλόγου.

Οι απεσταλμένοι του Δικεφάλου του Βορρά είχαν την ευκαιρία να κάνουν χρήσιμες επαφές με διάφορα κλαμπ στο πιο επιτυχημένο φόρουμ σύμφωνα με τους διοργανωτές.

Σημειωτέων πως ο Παντελής Θωμάρεης είχε εκπροσωπήσει τον ΠΑΟΚ και στο φόρουμ του «TransferRoom» που φιλοξενήθηκε στη Ρώμη τον περασμένο Μάρτιο, ενώ θα παραβρεθεί και στο επόμενο φόρουμ που είναι προγραμματισμένο να διεξαχθεί μετά από τέσσερις μήνες στο Βερολίνο.

Τι είναι το «TransferRoom»

Πρόκειται  για την διαδικτυακή συνδρομητική πλατφόρμα που παρουσιάζει ανά πάσα ώρα και στιγμή στους συλλόγους τους ποδοσφαιριστές οι οποίοι είναι διαθέσιμοι για μεταγραφή (ή για δανεισμό) και συμβάλλει τα μέγιστα στην απευθείας επικοινωνία μεταξύ των ομάδων.

Πάνω από 800 σύλλογοι ανά τον κόσμο χρησιμοποιούν την πλατφόρμα, μεταξύ των οποίων κλαμπ της ποδοσφαιρικής ελίτ της Ευρώπης (Μπαρτσελόνα, Ατλέτικο Μαδρίτης, Σεβίλλη, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Λίβερπουλ, Μάντσεστερ Σίτι, Τσέλσι, Γιουβέντους, Ιντερ, Μίλαν, Μονακό κ.α.)

Για τους μεγαλύτερους συλλόγους, χρησιμοποιείται κυρίως για να βρίσκουν εύκολα συλλόγους να παραχωρούν τους δικούς τους ποδοσφαιριστές ως δανεικούς.

Τα meetings  με τους συνδρομητές

Πώς ακριβώς λειτουργούν τα meetings του «TransferRoom»;

Οι ομάδες που κλείνουν συμμετοχή, δηλώνουν ποιους συλλόγους επιθυμούν να συναντήσουν στα τραπέζια που δημιουργούνται.

Εκεί διεξάγονται συνομιλίες διάρκειας 15-18 λεπτών μεταξύ εκπροσώπων των κλαμπ, στις οποίες ανταλλάσσονται λεπτομέρειες και ξεκαθαρίζονται οι προθέσεις για παίκτες, είτε προς πώληση, είτε προς αγορά, ή για πιθανές άλλες συνεργασίες μεταξύ δύο συλλόγων.

Διαβάστε ακόμη...