Αν όχι τώρα, πότε;

Λένε πως «για κάθε δράση μιας δύναμης, υπάρχει μια αντίθετη δύναμη αντίδρασης». Η δράση, ή μάλλον οι... δράσεις, ήρθαν από πλευράς ΚΑΕ ΠΑΟΚ. Τι μένει; Η δύναμη αντίδρασης του κόσμου.
Πηγή: sdna.gr
Αν όχι τώρα, πότε;

Οι μήνες που μεσολάβησαν από τη στιγμή που τελείωσε το περσινό πρωτάθλημα, μέχρι την έναρξη του φετινού, ήταν για τον ΠΑΟΚ με δύο λέξεις «ανησυχητικά ήρεμοι». Αυτό το καλοκαίρι δεν είχε το άγχος των προηγούμενων, δεν είχε τα πως, τα ποιος, τα «που πάμε».

Αυτό το διάστημα ήταν μια ακόμα απόδειξη πως ο τρόπος που λειτουργεί ο Δικέφαλος έχει αλλάξει. Είναι πλέον μια ομάδα που εκπέμπει υγεία και ηρεμία σε αγωνιστικό και εξωαγωνιστικό επίπεδο. Οι μέρες που ζούσε με την αγωνία της επόμενης ημέρας μοιάζουν με μακρινή κακή ανάμνηση - και ας μην είναι τόσο μακρινή.

Όλα ξεκινούν από την... κεφαλή της ομάδας. Ο ΠΑΟΚ βρήκε στο πρόσωπο του Θανάση Χατζόπουλου έναν άνθρωπο με όρεξη, μεράκι και θέληση να λύσει σταδιακά τα προβλήματα αυτού του πολύπαθου τμήματος. Ο ίδιος πρώτα... έπραξε και μετά... ζήτησε. Φυσικά πλαισιωμένος από τους κατάλληλους ανθρώπους, που βρίσκονται είτε στη διοίκηση, είτε μέσα και στα πέριξ της ΚΑΕ, κατάφερε αυτό που πριν από ένα χρόνο και κάτι έμοιαζε ακατόρθωτο.

Η ΚΑΕ ΠΑΟΚ δεν είχε έτοιμο τον δρόμο αλλά... τον έφτιαξε. Όλος ο οργανισμός του Δικεφάλου αυτό το καλοκαίρι δούλεψε πυρετωδώς και κατάφερε να φέρει κάτι βασικό για την επιβίωση κάθε συλλόγου. Έσοδα. Βέβαια για να συμβεί αυτό, όλη την προηγούμενη σεζόν ο ΠΑΟΚ έπρεπε να αλλάξει πολλά, να τακτοποιήσει όσες περισσότερες οικονομικές εκκρεμότητες μπορούσε, παράλληλα να έχει μια αξιοπρεπή εικόνα αγωνιστικά και να γίνει και πάλι μια ομάδα θελκτική για οποιονδήποτε ήθελε να επενδύσει ένα μικρό ή μεγάλο ποσό και να σταθεί συμπαραστάτης στην προσπάθεια της σε εποχές δύσκολες. Καλό και σημαντικό το brand name, αλλά δεν φτάνει από μόνο του.

Έτσι φέτος οι «ασπρόμαυροι» βρήκαν σημαντικούς τέτοιους συμπαραστάτες που αναμφίβολα θα δώσουν οικονομική «ανάσα» στην ΚΑΕ. Η betshop θα είναι ο μεγάλος χορηγός του τμήματος φέτος, ενώ και η mateco είναι ο χορηγός ονόματος του Δικεφάλου. Η Αναδομώ, εταιρία που βρίσκεται χρόνια στο πλάι των Θεσσαλονικέων, δεν αρνήθηκε ούτε φέτος να παραμείνει στη θέση της.

Βέβαια κανείς δεν μπορεί να παραβλέψει ότι η εικόνα πάντα είναι... το γήπεδο. Αγωνιστικά ο ΠΑΟΚ έχει κάνει άλματα σε σχέση με δύο σεζόν πριν που έπαιζε «κορώνα - γράμματα» την παραμονή του στην κατηγορία. Η περσινή... συνταγή ήταν επιτυχημένη, η ομάδα έκανε αυτό που ήταν το ζητούμενο, δηλαδή κέρδιζε. Και ως γνωστών, ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει.

Η παραμονή του Άρη Λυκογιάννη, που δρομολογήθηκε ήδη πριν από το τέλος της προηγούμενης σεζόν, έμοιαζε περισσότερο με λαϊκή απαίτηση. Φωνή λαού, οργή Θεού λένε. Ο «Λύκος» κατάφερε να κερδίσει την εμπιστοσύνη και τον σεβασμό του κόσμου, των παικτών, της διοίκησης. Θέτοντας ρεαλιστικούς στόχους, χωρίς μεγάλα λόγια, παραμένοντας στο απαραίτητο καθεστώς λιτότητας, έφτιαξε ένα σύνολο με αρχή, μέση και τέλος που ο κόσμος χαιρόταν να βλέπει. Η ομάδα επέστρεψε στην Ευρώπη, αγωνιστικά υπήρχε ικανοποίηση και όλοι ήταν ευχαριστημένοι.

Ο μεταγραφικός σχεδιασμός φέτος κύλησε... ρολόι. Η επιστροφή των Λοβ, Γκρίφιν και Κάρτερ ήταν κίνηση «ματ», αφού εκτός από το γεγονός της μεταξύ τους χημείας, υπήρχε και η αναγνώριση του κόσμου που τους είδαν να πρωταγωνιστούν την περσινή χρονιά. Καλώς ή κακώς ο κόσμος έχει ανάγκη από ηγετικές προσωπικότητες, έχει ανάγκη να βλέπει τους ίδιους παίκτες για δύο και τρεις σεζόν με τη φανέλα της ομάδας του, θέλει να «δένεται» μαζί τους. Οι τρεις τους ήταν τέτοιες περιπτώσεις και η παραμονή τους στον ΠΑΟΚ, μόνο ενθουσιασμό προκάλεσε σε όλους.

Πέρα από αυτούς που παρέμειναν, φέτος οι «ασπρόμαυροι» κινήθηκαν με σοβαρότητα, έκαναν στοχευμένες κινήσεις, πήραν τους παίκτες που ήθελαν στις θέσεις που ήταν απαραίτητοι, φτιάχνοντας στον τέλος ένα ομολογουμένως ενδιαφέρον σύνολο, που με μια πρώτη ματιά δεν του λείπει τίποτα για να κάνει το βήμα παραπάνω.

Αγωνιστικά ο ΠΑΟΚ θα πάει καλά - λογικά πάντα -, εξωαγωνιστικά πάει καλά επίσης. Αυτό που χρειάζεται, εξίσου σημαντικό, το ανέφερε ο Άρης Λυκογιάννης μετά από το φιλικό με την Τσέρνομορετς.

«Ο λόγος για τον οποίο είμαστε στο χώρο αυτό, είναι γιατί είμαστε άμεσα συνδεδεμένοι με τον κόσμο. Το μπάσκετ θέλει κόσμο και κοινό στις εξέδρες, πολύ περισσότερο για την δική μας την ομάδα που ξέρουμε τι δύναμη μπορεί να δώσει ο κόσμος στους παίκτες».

Ο κόσμος είναι η κινητήριος δύναμη κάθε ομάδας. Οι γεμάτες εξέδρες, τα συνθήματα, η ατμόσφαιρα, το «μπράβο» και η κριτική που αφυπνίζει ενίοτε, είναι αυτά που δίνουν ώθηση στους παίκτες. Για πολλούς μήνες στερήθηκαν αυτοί τους φιλάθλους και οι φίλαθλοι το γήπεδο, την ομάδα τους, την «τρέλα» τους.

Τώρα ήρθε η ώρα να επιστρέψουν, να στηρίξουν να φωνάξουν «παρών». Οι καιροί είναι δύσκολοι, με τον Covid όλα έχουν γίνει πιο σύνθετα, πιο περίπλοκα. Όμως η προσπάθεια από πλευράς ΚΑΕ ΠΑΟΚ είναι αδιαμφισβήτητα πολλές και ο κόσμος ξέρει, βλέπει, αναγνωρίζει.

Φέτος ο Δικέφαλος θα πάει για το κάτι παραπάνω, το αν θα το πετύχει, άγνωστο, αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι θα έχει πολλαπλάσιες πιθανότητες με τους οπαδούς του στο πλάι του. Δύο μέρες απομένουν μέχρι το πρώτο επίσημο παιχνίδι της σεζόν απέναντι στο Λαύριο και οι παίκτες ήδη ονειρεύονται το γεμάτο «PAOK Sports Arena» όπως λένε οι ίδιοι σε κάθε ευκαιρία.

Οι «δράσεις» από πλευράς ΚΑΕ ΠΑΟΚ συνεχίζονται, αυτό που χρειάζεται είναι μια δυναμική αντίδραση από τον κόσμο της ομάδας που θα αποτελέσει άτυπη αναγνώριση για όσα καλά γίνονται και όσα... καλύτερα θα γίνουν στη συνέχεια. Και αν δεν είναι αυτή η κατάλληλη στιγμή για να έρθει αυτή η αντίδραση, τότε ποια είναι;

 

Διαβάστε ακόμη...