«Ναι» του Δήμου Θεσσαλονίκης για την Νέα Τούμπα!
SHARE:
Στη σημερινή συνεδρίαση που πραγματοποιείται με τηλεδιάσκεψη συζητήθηκαν διεξοδικά οι τεχνικές λεπτομέρειες του έργου, που περιλαμβάνει τόσο την κατασκευή του νέου σταδίου, όσο και την ανάπλαση της Αλάνας της Τούμπα, καθώς και οι επιπτώσεις που θα έχει η κατασκευή και λειτουργία του στην ευρύτερη περιοχή.
Για τις προδιαγραφές του έργου, ενημέρωσε το σώμα ο αρχιτέκτονας – μελετητής, Δημήτρης Δούμας. Όπως ανέφερε, το νέο γήπεδο διατηρήσει τις σημερινές του διαστάσεις με χωρητικότητα 30.000 – 35.000 θεατών, με διαφορετικό όμως ύψος στις κερκίδες και τέσσερις περιοχές πρόσβασης.
Σε ό,τι αφορά τις παρεμβάσεις στην ευρύτερη περιοχή ο κ. Δούμας επισήμανε μεταξύ άλλων ότι θα δημιουργηθούν περίπου 1.000 θέσεις στάθμευσης για την εξυπηρέτηση των φιλάθλων και των κατοίκων, ενώ θα υπογειοποιηθεί τμήμα της οδού Κλεάνθους. Ο κ. Δούμας εξέφρασε την εκτίμηση πως το έργο θα ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι το 2025.
Από την πλευρά του, ο εκπρόσωπος του ΠΑΟΚ, Γιάννης Δημογιάννης, ανέφερε πως οι χρόνοι είναι πιεστικοί και οι ανάγκες για να γίνει το γήπεδο επιτακτικές. Ο ίδιος τόνισε πως το έργο δεν θα είναι μόνο του ΠΑΟΚ, αλλά η ανάπλαση αφορά όλη την ανατολική πλευρά της πόλης και πρόσθεσε πως υπάρχει η στήριξη από την κυβέρνηση, ώστε ξεπεραστούν τα όποια εμπόδια για την υλοποίησή του.
Στη σημασία που έχει το έργο στην οικονομία της πόλης αναφέρθηκε ο δήμαρχος Κωνσταντίνος Ζέρβας. Όπως ανέφερε, πρόκειται για μία επένδυση ύψους περίπου 140 εκ. ευρώ για την πόλη που θα δημιουργήσει 20.000 θέσεις εργασίας και περίπου 7.000 τις επόμενες μέρες της λειτουργίας του γηπέδου.
Ο δήμαρχος ανέφερε ότι πρέπει να προχωρήσουν ταχύτατα οι διαδικασίες, έτσι ώστε μέσα στο 2021 να γίνει η προκήρυξη του αρχιτεκτονικού διαγωνισμού, όπως αντίστοιχα θα γίνει και για την ανάπλαση της ΔΕΘ.
«Πιστεύω πάρα πολύ στην ανάπλαση της ΔΕΘ, πιστεύω πάρα πολύ και στην ανάπλαση του γηπέδου του ΠΑΟΚ», είπε χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι το έργο θα τονώσει την τοπική οικονομία.
Ενστάσεις και παρατηρήσεις, οι οποίες αφορούσαν κυρίως στις επιπτώσεις στην κυκλοφορία αλλά και στην τοπική αγορά από τις επιχειρηματικές δραστηριότητες, εξέφρασαν δημοτικοί σύμβουλοι της αντιπολίτευσης, πολλοί από τους οποίους πάντως υπερψήφισαν το σχέδιο.
Υπενθυμίζεται ότι η μελέτη έχει ήδη εγκριθεί από τη Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης και μετά την έγκρισή του και από τον δήμο ανοίγει ο δρόμος για την υλοποίηση του μεγάλου αυτού έργου.