Ανάλυση: Οι παίκτες του ΠΑΟΚ που «τέντωσαν» και η επιμονή της Κράσνονταρ στον άξονα
SHARE:
Οι κινήσεις Καμπελά – Ελ Καντουρί
Ο Καμπελά για την Κράσνονταρ και ο Ελ Καντουρί για τον ΠΑΟΚ ήταν οι παίκτες που κέρδισαν τα περισσότερα φάουλ, μια στατιστική καταγραφή που δεν περνάει απαρατήρητη καθώς «φωτίζει» τον κομβικό παίκτη για κάθε ομάδα, εκείνον που η μπάλα περνούσε απαραιτήτως από τα πόδια του σε κάθε επίθεση.
Ισορροπία στα περάσματα στο τελευταίο τρίτο του γηπέδου
Η ανάλυση που αφορά τις πάσες δείχνει την ανωτερότητα της Κράσνονταρ έναντι του ΠΑΟΚ. Και οι δυο ομάδες βελτίωσαν τα ποσοστά τους στο δεύτερο ημίχρονο (από 84% σε 86% η Κράσνονταρ, από 75% σε 81% ο ΠΑΟΚ) όμως μέσα στον κυκεώνα των αριθμών και της (υπερ)ανάλυσης, θα πρέπει να σταθούμε σε ένα συγκεκριμένα σημείο που δείχνει τον τρόπο προσέγγισης του τελευταίου τρίτου του γηπέδου
Η Κράσνονταρ είχε συνολικά 51 μεταφορές της μπάλας στο τελευταίο τρίτο του γηπέδου, έναντι 48 του ΠΑΟΚ.
Από τις 51 της Κράσνονταρ, οι 30 ήταν στη «key area» με τις 16 να είναι με πάσα και τις 14 με ατομική ενέργεια.
Από τις 48 του ΠΑΟΚ, οι 23 ήταν στη «key area» με τις 9 να είναι με πάσα και τις 14 με ατομική ενέργεια.
Η Κράσνονταρ τις περισσότερες φορές έμπαινε με συλλογικό παιχνίδι (delivery) στην «key area» του ΠΑΟΚ, ενώ αντίστοιχα ο ΠΑΟΚ κινούνταν σε αυτή κυρίως με ατομικές ενέργειες μεταφοράς της μπάλας (solo runs)
«Μηχανάκια» Όλασον – Βάντερσον
Οι πίνακες που δείχνουν τις διασυνδέσεις των παικτών με πάσες δείχνει τους Όλασον και Βάντερσον να έχουν συνεργαστεί με τους 11 από τις υπόλοιπους 12 παίκτες που αγωνίστηκαν για την Κράσνονταρ.
Το «τρίπτυχο» Σβαμπ, Καντουρί, Γιαννούλης
Στον ΠΑΟΚ, ο Σβαμπ πήρε πάσα από τους 10 από τους υπόλοιπους 12 συμπαίκτες του και έδωσε πάσα και έδωσε τη μπάλα στους 10 από τους 12, ενώ αντίστοιχα νούμε4ρα έγραψε και ο Ελ Καντουρί. Ο Γιαννούλης ήταν ο συχνότερος αποδέκτης της μπάλας καθώς του έγιναν 44 πάσες
Η χάρτης – επιβεβαίωση του παιχνιδιού της Κράσνονταρ
Ο χάρτης κίνησης των ποδοσφαιριστών στον αγωνιστικό χώρο επιβεβαιώνει για την Κράσνονταρ την ανάλυση του Repress καθώς οι ακραίοι της ρωσικής ομάδας βρισκόταν συνεχώς εσωτερικά, κυρίως στον άξονα.
Όσον αφορά τον ΠΑΟΚ, καταγράφεται η συνεχής αλλαγή θέσης του Ζίβκοβιτς. Ξεκίνησε στην κορυφή της επίθεσης, κινήθηκε προς τα αριστερά «πέφτοντας» πάνω στον Τζόλη, ακολούθως οπισθοχώρησε και στο φινάλε επέστρεψε στην κορυφή της επίθεσης