Χτίζει από την αρχή ο ΠΑΟΚ, βάζει τις βάσεις ο Καντσελιέρι

Σε… ιταλικούς ρυθμούς κινείται πλέον ο ΠΑΟΚ και ο Μάσιμο Καντσελιέρι στις δύο μέρες που βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη προσπαθεί να τρέξει τις εξελίξεις γύρω από το αγωνιστικό.
Πηγή: sdna.gr
Χτίζει από την αρχή ο ΠΑΟΚ, βάζει τις βάσεις ο Καντσελιέρι
Photo Credits: @SDNA

Ο ίδιος μαζί με τους συνεργάτες του εξετάζουν περιπτώσεις παικτών που έχουν ξεχωρίσει, ξεκινώντας παράλληλα τις διερευνητικές επαφές, τόσο από την ελληνική, όσο και από την ξένη αγορά. Ο ΠΑΟΚ φέτος θα παρουσιάσει μια φρέσκια ομάδα, με νέα ταυτότητα και πολλούς -αν όχι όλους- καινούριους παίκτες. Είναι κάτι που εξάλλου παραδέχθηκαν οι άνθρωποι της ομάδας στη σημερινή συνέντευξη Τύπου.

«Πάμε σε μια άλλη φιλοσοφία, θα πάμε σε ένα άλλο κομμάτι στο αγωνιστικό» ανέφερε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της ΚΑΕ, Θανάσης Χατζόπουλος, δείχνοντας τον δρόμο που θέλουν να ακολουθήσουν φέτος οι «ασπρόμαυροι».

Και η αλήθεια είναι πως από το ρόστερ της σεζόν που ολοκληρώθηκε ενδέχεται να μην παραμείνει κανένας παίκτης. Ο Μιχάλης Τσαϊρέλης, εκτός απροόπτου δε θα ανανεώσει και εκκρεμεί παράλληλα η περίπτωση του Βαγγέλη Μαργαρίτη, που όμως στην παρούσα φάση δε φαίνεται να συγκεντρώσει πολλές πιθανότητες παραμονής.

«Από το περσινό ρόστερ θα κρατήσουμε όσο το δυνατόν λιγότερους παίκτες» σημείωσε ο Καντσελιέρι, ο οποίος έδωσε και ένα στίγμα του συνόλου που θέλει να δημιουργήσει και αυτό θα ακολουθείται από ενέργεια, τρεξίματα και μαχητικότητα: «Θέλω να δημιουργήσουμε μια ταυτότητα και το DNA της να δείχνει αυτό που αντιπροσωπεύει ο σύλλογος. Να κάνουμε μια νέα ιδέα. Να παλεύουμε για τη φανέλα που φοράμε. Το πάθος προέρχεται από τον κόσμο, τον πρόεδρο, την ομάδα και όσους δουλεύουν στην ομάδα. Και εγώ είμαι το ίδιο, με χαρακτηρίζει το πάθος. Θα ήθελα μια ισορροπημένη ομάδα, μια δυνατή βάση. Όλοι οι παίκτες θέλουμε να είναι αθλητικοί, με ενέργεια».

Έτσι, ο ΠΑΟΚ χτίζει πλέον από μηδενική βάση και μένει να φανεί ποιες θα είναι οι επιλογές του Ιταλού προπονητή βάσει και του διαθέσιμου αγωνιστικού μπάτζετ, το οποίο ενδέχεται να αυξηθεί μέσα στον επόμενο μήνα, ανάλογα με τις διαφημίσεις και τις χορηγικές κινήσεις, αλλά και τη πιθανή ευρωπαϊκή συμμετοχή.

Διαβάστε ακόμη...