7 λόγοι που δεν γεμίζει η Τούμπα
SHARE:
Το ίδιο συνέβη πέρσι και στα 3 τελευταία εντός έδρας παιχνίδια των πλέι οφ. Οι λόγοι που αναφέρω παρακάτω είναι από προσωπική εμπειρία αφουγκραζόμενος την αγωνία και ενστερνιζόμενος τις απόψεις συνοπαδών. Δεν σημαίνει ότι είναι θέσφατο αυτό που θα αναλύσω:
1) ΟΙKONOMIKΟ
Η Τούμπα γεμίζει κατά ένα μεγάλο ποσοστό από την επαρχία. Στις 20 του Μήνα στο 80% του μέσου Έλληνα δεν έχει περισσέψει τίποτα. Πώς να έρθει κάποιος με 2 παιδιά; Απαιτούνται 60-80 ευρώ εισιτήρια. Υπολογίστε και 40 ευρώ βενζίνη πήγαινε-έλα+έξοδα διατροφής και προσεγγίσουμε ποσά τάξεως 100-120 εύρω! Κοντά 1/8 του μισθού! Οπότε κάποιος επιλέγει πλέον σε πόσα ματς θα παραβρεθεί μέσα στον μήνα. Και για τον οπαδό εντός περιφέρειας της πόλης φυσικά είναι ο κυριότερος λόγος απουσίας από τις κερκίδες.
2) ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ-gov.gr
Υποτίθεται ότι έτσι θα ελεγχθεί καλυτέρα το ποιος μπαίνει στο γηπεδο ώστε να μειωθεί η οπαδική βία. Πολλά επεισόδια βέβαια εδώ και χρόνια λαμβάνουν χώρα εκτός γηπέδου αλλά ψιλά γράμματα... ΄Ισως το gov.gr αποτελεί για αρκετούς αποτρεπτικό μέσο διότι παραβιάζει την ιδιωτικότητα του ατόμου.
Πολλοί από αντίδραση δεν συναινούν και απομακρύνονται απο το γήπεδο. Επίσης η πολυπλοκότητα της διαδικασίας αποθαρρύνει κόσμο. Ο ΠΑΟΚ είναι ομάδα λαϊκής βάσης. Δεν μπορείς να υποχρεώνεις κάποιον να αγοράσει έξυπνη συσκευή (ειδικά πρεσβύτερους σε ηλικιακά) και μέσω αυτής να ακολουθήσει όλα τα στάδια της ταυτοποίησης για την είσοδο του στο γήπεδο...
Ειδικά τώρα με την ταυτοποίηση η διαδικασία έχει γίνει πιο χρονοβόρα. Πολλοί δεν είναι εξοικειωμένοι. Εδώ χωρίς το gov.gr και καθυστερούσε η είσοδος.
3) FLYOVER-Παρκάρισμα-Έλεγχοι
Έρχεσαι νωρίς στο Γήπεδο ούτως ή άλλως να βρεθείς με την παρέα σου, να κάνεις το χαβαλέ 2-3 και 4 ώρες πριν (άλλοι από το πρωί στα πέριξ της Τούμπας-ειδικά από επαρχία) αλλά τώρα αυξήθηκε ακόμα περισσότερο το προσδόκιμο χρονικό διάστημα εισόδου στο Γήπεδο.
Πολλοί έρχονται μισή και μια ώρα πριν και μπλοκάρουν οι γύρω δρόμοι, διότι το παρκάρισμα πλέον γίνεται ένας αγώνας δρόμου με τα νεύρα, οι έλεγχοι ακόμα και περιμετρικά του γηπέδου σε σχέση με αυτούς του λεκανοπέδιου είναι πιο συχνοί, καθυστερούν να εισέλθουν όσοι φτάνουν στις εισόδους και κάπου εμφανίζεται ψυχολογική κόπωση.
Πίσω από την μυσταγωγία ενός αγώνα πολλές φορές υποβόσκει, άγχος, αγωνία, κόπωση, εξάντληση, εκνευρισμός. Το κάνεις 1-2 φορές και μετά επιλέγεις αν θα πας και πότε. Μία μάχη με τις αντοχές σου και το πόσο πρόθυμος είσαι να το υποστείς όλο αυτό για την αγαπημένη σου ομάδα.
Οκ χρόνια είναι αυτά αλλά ίσως τώρα γιγαντωθήκαν με τις δυσλειτουργίες του flyover, πάρκινγκ, παροχές γηπέδου (τουαλέτες), ανέχεια και πολύς κόσμος κουράστηκε...
4) Εισιτήρια Διάρκειας Εξωτερικού
Αρκετοί αγοράσαν Διαρκείας. Δεν έρχονται σε κάθε παιχνίδι για πρακτικούς λογούς και ακομα δεν ξεκίνησε η διαδικασία μεταβίβασης των διαρκείας. Όσο αργεί να βρεθεί λύση η Τούμπα ποτέ δεν θα γεμίσει.
5) Μεμονωμένα Εισιτήρια
Κατέστησε σαφείς τις προθέσεις της η ΠΑΕ πριν καιρό σχετικά με την πολιτική που θα ακολουθούσε στα Διαρκείας. Πραγματικά σε σχέση με άλλες ομάδες μετα από κατάκτηση πρωταθλήματος ήταν σχετικά προσιτές οι τιμές. Η απόκλιση όμως στην αγορά μεμονωμένου εισιτήριου σχετικά με το διάρκειας είναι μεγάλη.
Δεν γίνεται μετα από 2 ήττες (Γαλατά και Άρη), με μη Εμπορική Ομάδα (FCSB), με ώρα έναρξης στις 22:00 το βράδυ (απαγορευτική για την επαρχία) να έχει 40 ευρώ εισιτήριο στην θύρα 5 και 20 το παιδικό! Απαιτείται ενσυναίσθηση, timing και προσαρμογή στην ψυχολογία του οπαδού.
1) Πλατφόρμες Συνδρομητικών
Προσπαθούν να γίνουν θελκτικές προς τον πελάτη προσφέροντας ένα προϊόν σε προσιτές τιμές για κάθε βαλάντιο, σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον με διφορούμενη πολλές φορές ποιότητα υπηρεσιών (κακό σήμα εκπομπής, μέτριες περίγραφες αγώνων, μεροληπτική στάση). Πλέον με τόσα παιχνίδια από ξένα πρωταθλήματα να προβάλλονται γίνεται δυστυχώς συνήθεια και εθισμός ο καναπές για τον Έλληνα οπαδό ακάμα και για την ομάδα του και τον απομακρύνει από το γήπεδο.
7) Η Ασφάλεια της Τούμπας
Γίνονται τσιμεντοενέσεις όσον αφορά την στατικότητα, αλλά όσον αφορά την άφιξη φιλάθλων, υπάρχει βούληση για αποφυγή δυσάρεστων καταστάσεων; Αν προκύψει ένα ηλεκτρονικό μπλακ άουτ (όπως στην ΟΠΑΠ Αρένα), θα εισέλθει ταυτόχρονα μεγάλος όγκος φιλάθλων και θα δημιουργηθεί συνωστισμός! 8 θύρες είναι μόνο!
Φυσικά και δεν ευθύνεται η ΠΑΕ αν κρασάρει το σύστημα αλλά επί του πρακτέου τι γίνεται με τόσο κόσμο στις εισόδους του γηπέδου;
Υ.Γ.1 Δεν κινδυνολογούμε αλλά η Τουμπάρα μας πλέον είναι αναχρονιστικό γήπεδο. Η πρόληψη είναι η μισή θεραπεία. Ο Προέδρος και το επιτελείο του ίσως ήδη τα έχουν θέσει όλα αυτά επί τάπητος αλλά ας μας επιτραπεί και εμάς ως οπαδοί να εκφράζουμε την αγωνία μας. Δεν αναμένουμε να την συμμεριστούν οι τρίτοι. Ευελπιστούμε απλά τα παραπάνω ερωτήματα να αποτελέσουν μοχλό πίεσης σε όσους κωφεύουν και κωλυσιεργούν στο να τρέξει το θέμα της Νέας Τούμπας.
Υ.Γ.2 Γνωρίζουμε ότι υπάρχουν άλλες προτεραιότητες (γήπεδο στον Βοτανικό και ανάπλαση). Αν ποτέ ξεκινήσει το σχέδιο ανέγερσης της Νέας Τούμπας θα υπάρξει βούληση ωστε τα έργα ανάπλασης, οδοποιίας, ομβρίων δικτύων, αποχέτευσης να ενταχθούν σε κάποιο ταμείο π.χ. ανάκαμψης ή σε κάποιο πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων - τυχαία να δεις πιο μου έρχεται στο μυαλό... το βρήκα! Ο Βοτανικός! Έστω 100μύρια (τι είναι 100 μύρια ε...). Η Περιφέρεια θα βάλει πλάτη όπως στο ΟΠΑΠ Αρένα...
Αρθρογράφος: Unbroken